2005 Marisa Beach Baby

Ďalší prírastok bol nečakaný. :)

Iski Kavička si kúpila túto bábiku, ale nezaujala ju, tak ju posielala ďalej a oslovila ma skôr, ako ju dala oficiálne do predaja a tak som ju kúpil.

Táto Marisa patrí medzi prvý ročník bábík s telom Model Muse. Neodolal som, pretože tvár Marisa 2003 som vo svojej zbierke nemal na Model Muse tele a mal som len Cha Chu so zubami. Marisa má svoje pôvodné oblečenie bez tašky a topánok.:) Navrhol ju Robert Best, to boli časy, keď ešte masovo navrhoval moderné Barbie. :)

Nie je to bábika pre každého, ale mne sa páči, lebo je taká iná, i keď mierne mužská. Má nádherné vlasy a svietivé modré oči. Rozhodne obohatila moju zbierku zas o niečo nové a jedinečné.:)




















Nabudúce pôjdeme viac do súčasnosti s niečím dosť tuctovým.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí