2017 Holiday Barbie AA

10. môj prírastok a posledný roku 2017. Ešte ju stíham predstaviť pred začiatkom roka 2018. :)



Nakoniec som k Hispánke prikúpil aj vianočnú černošku. Černošku je dosť problém nájsť v stave, žeby nemala hlavu prehnutú dopredu a nevyzerala ako agama. :D A potom mnohé majú úplne chybné oči. Toto bol jediný kus, ktorý som bol ochotný kúpiť a mal som so sebou aj moju poradkyňu Nikky. Na rozdiel od Hispánky, tu sa mi účes páči veľmi, tenký vrkoč, ktorý tvorí čelenku. Tvár LaVinia 2016 je veľmi zaujímavá, nie je to taká pravá kráska, ale má pekný nos a táto maľba so svetlými očami vyšla dobre. :) Výhoda je aj stredne tmavé telo.


















Tak všetko najlepšie do Nového roka a najbližšie si zosumarizujeme všetky moje prírastky roku 2017.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí