2015 Look City Shine Pink Dress

Tak a konečne aj môj zatiaľ posledný prírastok tohto roka.



Tejto bábike som sa úspešne vyhýbal. Správa, že sa u nás objavila 2.polovica Look City Shine v Dráčikoch ma potešila, ale neplánoval som žiadnu z nich. Nikky áno a Hanneton dve tiež. Čo som chápal, pretože to bola konečne šanca nielen pre ne 2 zaradiť si do zbierky túto tvár, ale keďže ja som ju už mal, nič to so mnou nerobilo. Nikky po tom ,čo zohnala túto bábiku pre seba a Hanneton, zháňala ešte jednu a ja som jej ju zohnal, čiže určitý čas som ju mal. :) Keď som ju Nikky odovzdával, videl som aj tú jej a nič to so mnou nerobilo. Potom som ju zas videl v Dráčiku v Prahe, najprv s Nikky a Hanneton, potom ešte s Tomom, ktorý si ju kúpil a stále to so mnou nič nerobilo. Lenže, potom som sa s Nikky opäť stretol a išli sme spolu do Dráčika a tam bola zas, keďže sa vtedy blížili moje narodeniny, bol som nalomený si niečo kúpiť a tak išla táto bábika so mnou. :D

Bábika je z poslednej vlny nekĺbových Look s našitými mihálnicami. Má teda moje obľúbené telo Model Muse, tvár je Pazette 2011 a ide o druhú držiteľku tejto tváre u mňa, ako som už naznačil. Osobne, aj keď všetci hovoria, že vianočná černoška 2013 sa im páči viac ako táto Look, u mňa je to opačne. Asi preto, že je tmavšia a má takú viac vyspelú maľbu tváre. Vlasy nie sú ani dlhé ani krátke, taká realistická dĺžka. :)






Porovnanie mojich dvoch Pazette





















Čo bude nabudúce netuším, keďže neviem, čo kúpim najbližšie. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí