2016 Holiday Barbie Blue Dress

Takže, toto je moja druhá "vianočka", ktorú mi Miša doniesla na pražský zraz v októbri spolu s hnedovláskou v červenom z predchádzajúceho článku. :)


Práve táto bábika v hodnoteniach zberateľov víťazí, čo sa týka tejto kolekcie. Je to rozhodne, preto, že má ako jediná "zberateľskú" tvár. Osobne môj názor je, že s vhodnou a peknou maľbou môže vyzerať aj playline tvár pekne a zberateľsky. Však aj tvár prvej Barbie alebo mega obľúbená tvár Steffie 1971 či tvár Kayla/Lea 2000 začínali v playline a až potom sa objavili v zberateľskej edícii. Ale späť k tejto bábike, takže tvár je Claudette 2014 a toto je len druhá bábika s ňou a prvá dostupná širokým masám. Áno, ale to tvár, ktorá nebola v playline a teda je to čisto "zberateľská" tvár.

Myslím si, že táto bábika má peknú maľbu. Tvár Claudette je taká trošku tvrdá, žiadny cukríček. Je to pekná tvár, zas niečo iné ako ostatné černošské mattelácke tváre. Je trošku taká kostnatá. Vlasy nie sú mastné, majú peknú farbu a účes je fajn, vlasy má nakoniec dlhšie ako má na promofotkách.:)
Bábika má odľahčené nohy a telo je samozrejme moje obľúbené model muse. Lepidlo má v hlave, ale nevyteká. Šaty jej na rozdiel od kolegyne nepofarbili nohy. Šaty sú taktiež z hrozného lacného materiálu, k čomu prispieva aj ten plastový živôtik. Inak majú šaty krásnu modrú farbu (kiežby boli také intenzívne zelené šaty blondíny z tejto kolekcie). Čo som pri jej kolegyny nespomenul a je to veľké mínus, je, že šaty týchto vianočných Barbie sú na suchý zips, nie patentky. Šaty neboli po vybalení veľmi pokrčené ako to bolo pri brunete.
Čiže bábika je veľmi pekná a teším sa, že ju mám. Ale asi si ju prezlečiem. :D

A tu sú fotky:

Nabudúce sa prenesieme do playline.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí