2016 Fashionistas Rock ´N´Roll Plaid 31 Petite

A ideme do radu spoznávať moje nové prírastky. :)



Deň pre pražským zrazom som docestoval do Prahy. Už na stanici ma vyzdvihli Ivka Babakat a Tom. Ubytoval som sa a išli sme navštíviť nákupné centrum Letňany, tam sa k nám pridala zberateľka Vlaďka, ktorú iste všetci poznáte. Potom nás Ivka opustila a išli sme v trojici do nákupného centra Černý Most. A tam plno Fashionistas, ktoré som naživo ešte nevidel a medzi nimi táto malá č.31. A tak som ju kúpil. Pokračovanie pražského príbehu zas v ďalších článkoch. :) Ale napíšem, že po návrate na Slovensko som ju objavil aj tu, ale tá mala nejaké veľmi ulízané vlasy.

Tak a teraz rozbor č.31. Nespadá medzi obľúbené a často fotené Fashionistas, ale mňa už zaujala dávno. Má novú tvár s rokom 2015, zatiaľ táto tvár nemá oficiálny názov, ja ju volám Mimozemšťanka. :D Túto tvár majú aj vysoká čiernovláska č.30 a plnoštíhla blondínka v rifliach + extra oblečenie číslo 37. Ale tie 2 sa mi veľmi nepáčia a neoslovili ma ani 2017 fialovovlasá malá Fashionistas a vysoká snedá plážovka v zelených plavkách. Vidím to tak, že táto tvár u mňa ostane iba v jednom kuse.:)

Páčia sa mi jej svetlé vlasy v spojení s tmavými očami. Oblečenie podľa mňa spadá ešte medzi tie lepšie v rámci kolekcie, lebo je dvojdielnne a tým pádom sa dá kombinovať. Ale sukňa mohla byť aj kratšia.:)

Z neduhov, ktoré sa s touto bábikou spájajú - mastné vlasy, riedke vlasy, tvrdá hlava. Trpí iba tým posledným, Vlasy sú naživo krásne a na koncoch jemne zvlnené. Mále telo ma nešokovalo, keďže už jednu malú mám.:) Celkovo mám pocit, že je krajšia naživo ako na fotkách.

Bábiku som si v krabici veľmi užil, nezmestila sa mi do tašky, tak som ju rovno v Prahe vybalil.


















Ďalší prírastok chcem stihnúť predstaviť v najbližších dňoch, pretože súvisí s jedným dňom, ktorý sa blíži. Prezradím, že pôjdeme hlbšie do minulosti.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí