2016 Fashionistas Graphic Tee 2/4 Ken

A ďalší môj prírastok. Pri ňom sa bila moja zásada kúpiť každého černocha, ktorého uvidím v slovenskom obchode a zároveň odpor ku Kenom s gumenými vlasmi.

Mattel tento rok vytvoril v kolekcii Fashionistas Barbie so štyrmi rôznymi telami a zároveň s množstvom tvárí, farbami pleti či účesmi. A k nim troch Kenov - klasického blondína, opáleného bruneta a tohto svetlého mulata, všetkých s plastovými vlasmi. :( Pôvodne mal tento Ken číslo 4 na zadných stranách krabíc, neskôr dostal číslo 2.

Ken sa zo začiatku vyskytoval iba vo vybraných Tescach a tam mi ho Nikky kúpila. Za čo jej veľmi ďakujem. Teraz ho v Prahe videli už aj v iných sietiach. Ja som ho v obchode ešte nevidel.

Ken má tvár Darren 2009 z kolekcie So in Style. Táto tvár vyzerá naživo spredu tak obrovsky, potreboval by asi afro aby to vizuálne vyvážilo jeho hlavu. Takto je zadná časť taká malá s tými gumenými vlasmi. Ale inak je to fešák. Len chudák, po vybalení z krabice mu ostali v hlave 2 diery, pôsobí to, ako keby mu niekto vybral z hlavy guľky z pištole. :D Farba pleti je dosť svetlá, zberatelia ho pretelujú tela belochov. Oblečenie je celkom pekné. :) Pôsobí ako večný optimista.













Nabudúce zostane v rovnakej kolekcii.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí