2013 Fashionistas Ryan 2.kus

Tohto Ryana ste už v podstate videli, toto je môj druhý rovnaký "dúhový", avšak má trochu odlišnú maľbu a líši sa aj vlasmi. Môjho prvého Ryana - jeho dvojča si môžete detailne pozrieť tu:



Tohto Ryana mám vďaka úžasnej Katke-Zmrzlinke, ktorá zvykne dávať do skupín na facebooku odkazy na bábiky na mimibazáre, ale odkaz na Ryana poslala iba mne do chatu. Keďže, vedela, že zháňam ďalšieho Ryana. Asi sa logicky pýtate, na čo mu je ďalší? No, keďže Mattel prestal vyrábať Kenov/Ryanov s našitými vlasmi a tvár Ryan tento rok úplne odignoroval (z Ryana urobil iba opáleného bruneta s Kenovou tvárou), povedal som si, že chcem ďalšieho. Ale, asi sa stále čudujete načo ho mám, jeden z Ryanov pôjde na prevlásnenie k Heni. Niekedy mám chuť skúpiť každého Ryana, čo mi príde pod ruku, odložiť si ho a keď zatúžim po zmene, tak ich dať prerobiť. :D Ešte neviem, ktorý z dvojice dúhových pôjde na prevlásnenie, musím ich preskúmať, trochu prečesať, aby som videl, ktorý má lepšie vlasy. Momentálne je isté, že na jednom sa mi páči viac ofina (Ryan o ktorom je tento článok), na druhom bočné vlasy (môj starší). :D

Ale isté je, že tvár Ryan 2011 je moja srdcovka. :) Aj keď to nie je typická krásna tvár.:)

Ryana kúpila pre mňa Katka a potom mi ho poslala. Docestoval nahý, tak som mu obliekol košeľu od Katky (viem, že ju nešila, ale dala mi ju kedysi ušiť) a nohavice od Janky Edrovej. Je zaujímavé, že naživo mi pripadá byť iný ako jeho dvojča. Ryan má telo s ešte kĺbovými rukami, nohy má rovné.

Tu sú obaja dúhoví Ryanovia s Ryanom v košeľi so vztýčenou ofinou, ktorý im predchádzal.

Fotky sólo Ryana sú robené už mojim novým mobilom, ešte sa s ním iba učím pracovať a fotky majú iný rozmer ako mojich zvyčajných 480x640 resp. opačne. :)


















Nabudúce do aktuálnejšej playline. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí