2005 David´s Bridal Eternal AA

Túto bábiku mi darovala Ivanka-Babakat. Robil som prehľad jej zbierky podľa tvárí a pritom som zas opäť zamiloval do tejto bábiky a Ivka mi ju dala formou prekvapenia, napísala mi, že mi niečo posiela. Bolo to obrovské prekvapenie, keď som zásielku otvoril.



Táto bábika bola v troch verziách ako blondína s tvárou GG/CEO 1998, Hispánka s tvárou Carnaval 2003 (prvé použitie danej tváre na zberateľskej) a túto černošskú verziu s tvárou Adria/Desiree 2001. Veľmi sa mi páčil nápad, že Mattel použil pre nevesty usmiate tváre namiesto bežných tvárí so zatvorenými ústami ako Mackie, Goddess a Mbili, ako je to bežné pri zberateľských nevestách. Bábika je zo Silver Label.

Pôvodný stav:


U Ivky bola táto bábika v civile a dostala iné náušnice. Ku mne docestovala v šatách od Janky Edrovej, v ktorých ju na fotkách uvidíte a potom ju uvidíte v šatách od Irči. Bábika má nádhernú maľbu, čierne vlasy s červeným melírom a je poriadne tmavá. Proste je skvost, akurát, že je to taký typ na model muse telo, nie na belly button na ktorom ju Mattel vyrobil ešte aj s krivými chodidlami. :D Ivanke, veľmi za ňu ďakujem splnila mi môj dlhoročný sen.:)

Na fotkách to pôsobí tak, že nesedia farba hlavy a tela, ale naživo to tak nie je a naživo je hlava menšia ako na fotkách.















Tak som rád, že som konečne niekoho predstavil a dúfam, že čoskoro tu uvidíte všetky moje resty.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí