2005 Barbie Loves Benetton New York

Opäť môj ďalší rest a práve otázka Jitky na facebooku, či už mám túto bábiku dlho spôsobila, že som sa pustil do zverejňovania restov. Pravdou je, že čas tak rýchlo letí, že som jej odpovedal, že 3 mesiace, pravdou je, že je to o 4 dni už 5 mesiacov, čo u mňa býva. :O



Barbie Loves Benetton bola úžasná kolekcia príbuzná Fashion Fever, boli balené v tubách so stojanmi, v prípade Benettoniek vždy s bielymi. Benettonky navrhol Bill Greening, ktorý stojí aj za Basics a Look. Boli 3 série po 4 základných a jednej deluxe bábike s náhradným oblečením. New York patrí k prvej sérii jeseň/zima 2005, s ňou boli v kolekcii 2 modrooké blond Mackie Štokholm a Helsinki, opálená tmavovlasá Kayla Londýn a orientálne pôsobiaca Lara Paríž. New York sa mi vždy páčila, ale keďže prvá séria Benettoniek u nás nebola na predaj (aspoň o tom neviem) a na ebayi bola veľmi drahá, jej ceny prevyšovali Gold Label zberateľské Barbie.

New York našla na českom mimibazáre Katka-Zmrzlinka a hodila odkaz do skupiny na facebooku, ja som zastonoval, že je to môj sen, ale predávajúca neposielala na Slovensko. A vtom sa objavili dobré víly - české zberateľky, ktoré viaceré ponúkli pomocnú ruku, nakoniec som sa dohodol s Nikol, ktorá mi NY kúpila a poslala a zaplatil som cez Nikky. Čiže to bola kolektívna práca - Katka vysnorila ponuku, Nikol zakúpila a poslala a Nikky sprostredkovala transakciu.:) Čiže takto som sa dopracoval k mojej New York a dievčatám ďakujem, ste super.:)

Nikol NY pribalila výbavu, aby po ceste na Slovensko nebola hladná ani smädná a aby sa nenudila v zložení - 2 pivá, dvoje cukríky, chipsy a nemecký Barbie katalóg 2015. :)

NY je nádherná Adria 2001 vo veľmi ojedinelej farebnej kombinácii - tmavé blond vlasy, modré oči a stredne tmavá pleť. Vlasy má nádherné, husté, vlnité a bez lepidla. Maľba tváre skôr pripomína zberateľské bábiky. Jej výbavu tvoria kabelka, nákupná taška Benetton, zlaté náušnice, bielo-ružovo-šedé tenisky, ktoré jej padajú z nôh. Oblečenie sa skladá z pásikavého trička s dlhým rukávom, chlpatej vesty - tričko a vesta sú 2 diely, nie jeden ako je to v súčasnosti bežné!!Tričko je rovnaké spredu a zozadu, vesta je chlpatá spredu a vzadu je hladká biela. Rifle sú naozaj z látky na džínsy, nie ako sa to robí teraz, že to vyzerá ako denim, ale na dotyk to vôbec nepripomína rifľovinu. A opasok má funkčné zapínanie na sponu. A má oranžové štucne. Benetton bábiky sú také prekombinované a dosť farebné, ale stále je to vkusné. :)























Tak snáď čoskoro už miniem všetky resty.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí