2016 Fashionistas Glam Team Original

Spolucestujúca bábiky z predchádzajúceho článku. A takto už mám obe klasicky vysoké Fashionistas 2016, ktoré som chcel.



Možno sa niektorí pýtajú, v článku o Midge písal, že je jediná z nákupov 2016, ktorá nemá nič spoločné s černoškou a teraz nám sem dáva ryšavú bleduľu, ale ona má černošskú tvár Asha 1990 a je to len druhá beloška s touto tvárou.:) A tým ma zaujala - je to modrooká bledá ryšavka.:) Má na ruke masívny prsteň cez viac prstov a jej oblečenie vyzerá ako šaty skrížené s dresom, ja som sa stotožnil s myšlienkou, že je to nočná košeľa. :D Má 3 materské znamienka - 2 pod okom, jedno pod ústami . Tak ako bábika z predchádzajúceho článku, je navrhnutá Carlyleom Nuerom. Je pekná, ale zostanem pri názore, že je táto tvár viac vhodná pre černošky.:)

Ten stojaci prameň vlasov v krabici, tak prišla. V hlave nemá lepidlo, ale pri koncoch vlasov má gél, na vrchu hlavy ho nemá. Vlasy sú dvojfarebné.




























Nabudúce darček, ktorý ma veľmi potešil. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí