2004 Happy Family Midge

Moja prvá bábika roku 2016. Nákup z ebaya. A zatiaľ môj jediný prírastok, ktorý nemá nič spoločné s černoškou. :D



Na facebooku robím albumy z Barbie tvárí pomocou bábik Ivky-Babakat. Pri väčšine mám, čo robiť, aby som nešiel hneď na ebay a nezačal tie bábiky hľadať, aby som ich mal aj ja. :D Keď som spracovával tvár Diva 1985, spomenul som si na tehotnú Happy Family Midge druhú verziu (Ivka má prvú) a išiel som na ebay a tam bola. Bez tehotenského magnetického bruška, prezlečená do oblečenia, ktoré vidíte na fotkách + pribalené šaty prvej verzie.

Toto je prvá verzia, ktorú začina z Vás pozná, pretože je známejšia:

Toto je moja druhá.

Midge má nádherné vlasy a maľbu tváre, to je dokonalé. Akurát má častý neduh tváre Diva a to vysoké čelo, ktoré jej pôvodný účes zakrýva, asi jej ho obnovím, aby bola krajšia. Čo už nie je dokonalé, sú jej kĺby v rukách, tento typ kĺbov je väčšinou nestabilný a bohužiaľ je tomu tak aj pri Midge, ruky padajú, nedržia pozíciu. Členky má vykrivené a nohy sú lepkavé - to sú proste neduhy bábík okolo roku 2000 až 2004. Ešte, že nemá inú farbu hlavy ako tela, čo má zas jej manžel Alan, ktorý má rovnaký problém s rukami ako ona. Obaja majú namaľovaný prsteň na prsteníku.

Škoda, že Mattel s touto tvárou šetrí. Takto si veľa ľudí myslí, že táto tvár nie je pekná, ale možno je to spôsobené aj tým, že posledné roky je málo používaná a nemá možnosť byť prezentovaná v rôznych verziách.

Najprv fotky s Alanom, je z inej sady a mám ho už dlhšie.:)




Teraz Midge samostatne:

















Porovnanie tela Midge (2002) s belly button s kĺbovými rukami (1999) rozdiely sú malé:




Tak a teraz, keď mi po dlhej odmlke funguje blog.cz ako má, budem Vás zasypávať článkami.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí