2013 The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 Emmett

Tak a konečne má aj Emmett článok, ktorý som avizoval už v Jacobovom článku.



Ako som v Jacobovom článku písal, kupoval som jedného Kena, ku ktorému som pribral ďalšieho Kena a potom Jacoba. Tak Emmett je práve ten prvý pribratý Ken k tomu pôvodnému. :)

Nad Emmettom som často rozmýšľal už od kedy vyšiel, pretože ma lákalo ho poslať na prevlásnenie, pretože tu ma uchvátil:

Dlho som zvažoval, či ho kúpiť alebo nie. Ale, keď sa vyskytla jeho kúpa za 5 dolárov (bol nahý), padlo rozhodnutie, že už ho beriem. Keď prišiel, nastal Rizzo syndróm (t.j. bábika zakúpená za účeľom prevlásnenia, má naživo vlasy, ktoré je Vám ľúto odstrániť). A na facebooku ma ešte v tom utvrdili aj ďalší ľudia, lebo mi písali, že má dobré vlasy a že niečo podobné idú vytvoriť aj svojim, minimálne Ivka Babakat to spomenula. Emmett má tvár Tango Ken 2010 a svalnatejšiu verziu mužského model muse tela. Samozrejme ako upír má najbledší odtieň pleti Peace. Oblečenie dostal z balíčka oblečenia, ktoré predávali pred Vianocami v Kauflande - bolo tam oblečenie pre Kena a pre Barbie spolu. Tričko je mu veľmi tesné, vzadu sa ťažko zapína. Emmett má v hlave strašne veľa lepidla. :(

Emmett sa na herca Kellana Lutza nepodobá.

http://twilightguide.com/tg/wp-content/uploads/2009/08/emmett-card.jpg

Promofotka:

www.thebarbiecollection.com

A môj Emmett













Nabudúce môj zberateľský úlet. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí