2011 Pillow Talk Rock Hudson

A je tu posledný a najmladší kúsok z Johaninho balíčka.:)



Pred dvomi rokmi mi Johana poslala jeho partnerku Doris Day, tu si môžete pozrieť článok:

A teraz po dvoch rokoch prichádza aj jej partner. Keď som Rocka zbadal, tak som pobavil všetkých účastníkov zrazu, ktorí boli v mojej blízkosti, lebo som zostal v šoku. Mojou top zásadou v zbieraní je totiž brať len Kenov s "pravými" vlasmi a zrazu som dostal "gumáka". :D Rock je asi najkrajší Ken s gumenými vlasmi, ale vstrebať skutočnosť, že mám Kena s gumenými vlasmi bolo výrazne ťažké. :D Niektorí nemenovaní zberatelia si robia doteraz zo mňa srandu, že beriem už aj gumákov. :D

Ale ako som napísal, Rock je sympaťák a jeho jedinou chybičkou krásy je, že má vpredu trošku zodratú farbu z vlasov, to je práve vec, ktorá mi vadí na gumených vlasoch, ide zmazáva sa z nich farba. :(

Rock prišiel so svojimi topánkami a pôvodným oblečením - opäť košeľa a nohavice sú 1 diel :( Ale veľmi príjemnym prekvapením je, že má ponožky, čiže nie je po vyzutí z topánok bosý. Rock má vlastnú tvár.

Reálna predloha:


A teraz fotky, na ktorých Vás čaká jedno obrovské prekvapko, čiže ešte budem pokračovať v texte nižšie. :D




Samozrejme aj Doris si chcela zapózovať.:)









To sa odráža len svetlo od tých topánok, nie je na nich zmazaná farba ani diera, sú v poriadku.:)


A tu je najväčšie prekvapenie, Rock je totižto pretelený na telo Foura z filmu Divergent. Čiže má kĺbové telo pivotal s masívnym tetovaním na chrbte. :) Čiže elegán je v skutočnosti rebel. :D


A keďže mám doma aj Fourovu partnerku Tris, tak som urobil fotky, kde mu nevidno hlavu, čiže to vyzerá, že je Tris s Fourom, i keď je to vlastne Rock Hudson.:)


Snáď do Vianoc stihnem predstaviť ešte aspoň 2 prírastky. Ten najbližší bude aktuálny z roku 2015 a kúpil som ho ja. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí