2007 The Pirate Barbie Doll

Tak a konečne môžem predstaviť môj najväčší rest v predstavovaní a to Pirátku, ktorú u mňa z nepredstavených bábík býva najdlhšie. :)



Pirátku navrhla dizajnérka Sharon Zuckerman, ktorá mala veľmi dobré nápady (už 5 rokov u Mattela nepracuje). Skvelo dokázala navrhnúť sladké a romantické bábiky a aj také tvrdšie ako Harley Davidson či Hard Rock Café. A práve predstaviteľkou druhej kategórie je táto bábika. V pôvodnej verzii je to dizajnérsky kúsok a je nádherná.



Áno, je nádherná a určite by som proti nej nemal nič, keby som ju mal v tomto pôvodnom stave, ale tak bola pre mňa nedosiahnuteľná. Pár rokov dozadu ju cezo mňa kupovala moja známa Sierra nahú, pár dní bola u mňa, kým som ju poslal Sierre. Teraz zbierku rušila úplne a Pirátku mi ponúkla a ja som ju zobral.:) Pricestovala v šatách, ktoré má na sebe samému by mi nenapadlo jej také šaty dať, ale myslím si, že vyzerá skvelo aj v takomto ženskom odeve a stále som ju nedokázal prezlieť.:) Docestovali s ňou aj 2 bábiky pre Nikky a množstvo odevov.:)

Táto bábika je nádherná predstaviteľka zriedkavej tváre Nichelle 2004. Má prekrásnu maľbu, je síce výrazne nalíčená, ale vyzerá úžasne. Je to taká sexica, tvrdá, ale aj ženská zároveň. A má nádherné husté a dlhé vlasy, sú hnedé s červenými jemnými melírmi. Tak a fotky, nie je ich síce veľa, ale určite ju ešte uvidíte na blogu. :)
















Nabudúce bábika, ktorá ma čakala doma, keď som prišiel z Prahy.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí