2. zraz MaNiLu

Tento víkend sa odohral druhý zraz Mary, Nikky a mňa. :) Mali sme spolu cez 30 bábik.:)



Tentoraz som neurobil tak veľa fotiek, nie žeby nebolo, čo fotiť, ale už na môj mobil nebolo dobré svetlo a viac som rozprával ako fotil. :D Takže, všetky fotky dám do jedného článku.:)

Moja banda nachystaná na zraz, topmodelky Teresa a Summer sú darčeky pre Nikky (je to druhý kus topmodelky Summer, moju stále mám). Na fotkách je aj Fifth Harmony Lauren, ktorá nakoniec do Nitry nešla, lebo Nikky dorazila tá jej, ktorá nakoniec bola na zraze. Svoje bábiky a dvojčatá mojich bábík nebudem veľmi hodnotiť.




Záplava Mackie zo zrazu - moja je len topmodelka v pôvodnom oblečení a s pôvodným účesom, Maryina je Francúzska, zvyšné sú Nikkyne. Prvá je Basics 1.5 model 1, ktorú mám tiež a mám ju rád, čiže aj Nikkyna sa mi veľmi páčila.:) Francúzska je prekrásna, na to, že je to modrooká Mackie pôsobí tak výnimočne, je prekrásna. Škótka je skvelý kus, sám ju vlastním. :) Narodeninová 2013 je krásna, má svoje čaro. Effeilovka je taká prísna a dosť chladná, ale pekná.:) Moju topmodelku nebudem hodnotiť.:) Big Ben je krásna, má nádherné oči a vlasy. Nikkyina Domča ukazuje ako by vyzerala moja topmodelka s rozpustenými vlasmi.:) A Írsky tanec je kúzelná, má krásne vlasy a je porcelánovo biela.:)




Duo z knižnej a filmovej série Hry o život. Katniss (Maryina) a Finnick (môj) vlastne nie sú skutočný pár, ale pri fotení sme ho z nich urobili. Keďže Peetu ani Galea nemá nikto z nás. Katniss je krásna, tá jej tvár sa naozaj na herečku podobá a nie je to proste tuctovka.:) Dámy týchto dvoch nafotili dosť, takže u nich uvidíte fotky.:)


Potom tu máme zástupkyne tváre Lara/Ana. Topmodelka Teresa a Španielka sú Nikkyne, ff Drew moja - pred mnohými rokmi to bola vlastne moja úplne prvá bábika s touto tvárou. Teresa je krásna, má veľmi pekné husté vlasy a ofina sa k nej hodí.:) Má aj perfektné oblečenie. Španielka je skvost, je to taká pravá sexi vampica, ktorú proste neprehiadnete v dave. :)





2 zástupkyne tváre Teresa 1990, obe ich mám aj doma, avšak tieto sú Nikkyne. :) Som rád, že pri ff Terese som mohol vidieť jej pôvodné oblečenie, ktoré ja nemám.:)


Dámy s tvárou Nichelle 2004. Topmodelka Nikki vľavo je Nikkyna a už som ju stretol na jednom zraze, je naozaj krásna.:) Pirátka v strede je môj najnovší prírastok a ešte nemala svoj článok, čiže viac o nej inokedy. Nikki vpravo je moja.:)



Najpočetnejšia skupinka len raz zastúpené tváre na zraze. Zľava doprava Maryina Stardollka, tej sa povenujem nižšie. Maryina Módna Ikona Raquelle s úžasným oblečením. Maryina Mexičanka s tvárou Tango je naživo veľmi pekná a jedinečná. Moja Cha Cha s tvárou Marisa 2003. Maryina Audrey Hepburn z filmu Prázdniny v Ríme je naozaj skutočnej Audrey podobná a je naozaj charizmatická.:) Nikkyna Winter Fantasy černoška s tvárou Goddess je zberateľský skvost, je naozaj veľmi slávnostná. Moja GG Mari. Nikkyna Socha slobody s tvárou GG je veľmi zlatá.:) Moja Fifth Harmony Dinah s tvárou Asha. Nikkyna topmodelka Summer s tvárou Steffie a Maryina Katniss s vlastnou tvárou, ktorú som už spomínal.:)





Páni na zraze. Obaja páni na krajoch sú moji. Roztlieskavač z Texasu je Maryin, je super so svojimi kĺbami, i keď sa dosť podobá na BB 2.0 model 17.




Dve krásky s tvárou Carnaval 2003, jediné dve s touto tvárou v kolekcii Bábiky zo sveta - Maryine Holandsko a Nikkyn Karneval v Riu. Napriek tomu, že väčšina zberateľov túto tvár neznáša, ja ju mám rád, je to pekná veselá tvár. V prípade Holanďanky vyzerá táto tvár ako také mladé, milé dievča, v prípade Karnevalu je to zmyselná sexi tanečnica samby.:)


Detaily na Maryinu Stardollku - černošku. Je nádherná, je veľká škoda, že túto tvár Mattel už nikde nepoužil, pritom určite by sa uživila aj inde. Zároveň má najlepšie riešenie mihálníc - sú krátke a našité. Mary ju aj krásne obliekla. Je pretelená.




Zástupkyne tváre Kayla/Lea - Shakira a Čína. Obe sú nádherné, ale Shakira to je megakus, má nádherné vlasy a aj maľbu tváre.


A nakoniec páry , ktoré vždy kombinujú jednu moju bábiku a jednu Maryinu.:) Využil som najmä kĺbové kusy.



Ďakujem za pozornosť a určite si ešte užijete fotky aj od zvyšných dvoch účastníčok.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí