2005 Destiny Child´s Michelle

Nastal čas predstaviť moju ďalšiu nepredstavenú krásku.:)




O koho ide? Väčšina z Vás určite pozná dievčenskú černošskú skupinu Destiny ´s Child. Vznikla v 2.polovici 90.rokov. Pôvodne ju tvorili 4 dievčatá - Beyoncé Knowles, Kelly Rowland, LeToya Luckett a LaTavia Roberson. Ako to býva v hudobnom biznise veľmi časté dievčatá sa rozhádali.

Pôvodná zostava, je zaujímavé vidieť v klipe Kelly aj ako krátkovlásku a aj ako dlhovlásku :

Novú zostavu tvorili Beyoncé, Kelly a 2 nové členky Michelle Williams (nepletieme si s vdovou po Heathovi Ledgerovi) a Farrah Franklin. V tomto klipe je ich vidieť spolu, každá členka má svoj farebný svet - Beyoncé oranžový, Kelly fialový, Michelle biely a Farrah červený.

Následné Farrah odišla a Destiny´s Child zostali ako trio a tak ich asi väčšina z nás asi najviac zaregistrovala.


Ale ako môžete vidieť v každom klipe vyššie, Beyoncé bola vždy, tá dominatná. Otázkou je či mala naozaj ten najlepší hlas a najväčší talent alebo bola len tá najkrajšia a jej otec manažér skupiny? :) Áno, mne sa vždy páčila najviac a bol som z nej paf - černoška s dlhými blond vlasmi? Kombinácia ako z rozprávky. :D :D A tak sa dámy vydali na sólovú kariéru a darilo sa najviac Beyoncé, ako vieme.:)

Ale na krátky čas sa dali zas dokopy, Kelly si nechala narásť vlasy a moja láska sa presunula z Beyoncé na ňu, keďže som už trošku dospel a viac sa mi začala páčiť prirodzenosť, čo sa týka vlasov. :) Michelle si zafarbila vlasy do červených tónov.:)


A vlastne v roku ich rozpadu 2005 Mattel vydal kolekciu bábík podľa členiek tejto skupiny. Aj tu sa prejavilo to, že Beyoncé je tá hlavná a ako jediná dostala vlastnú špeciálnu tvár (pritom stačilo použiť tvár Adria/Desiree :D) a Kelly s Michelle dopadli ako chudobné príbuzné, čiže dostali už existujúce tváre, Kelly dostala tvár Asha 1990 a Michelle Shani 1990. :)

Ale pred Mattelom ich vyrobilo Hasbro a úprimne musím priznať, že napríklad v prípade Michelle ich to vyšlo lepšie ako Mattelu, kdežto Beyoncé je hrozná. :D Zľava doprava: Michelle, Beyoncé, Kelly.


http://picssr.com/photos/cherfan94/popular-interesting

No a konečne Mattel, Kelly a Michelle sa rozhodne podobajú menej ako od Hasbra, ale keď si odmyslíme, že majú predstavovať ich dve, sú to nádherné bábiky. :) Spomínam si, že pred pár rokmi bola ako Barbie najpopulárnejšia Beyoncé. Avšak v poslednom čase čoraz častejšie na flickri vídam aj fotky Michelle a Kelly. Asi sa už zberateľom zunovali černošky s tvárou Mbili alebo Goddess a chcú si obohatiť zbierku aj o iné tváre.:) Ináč pri týchto bábikách sa buď jednotlivé kusy medzi sebou veľmi líšia alebo proste vždy vyzerajú na fotke inak. Dlho som nebol presvedčený o tom, že sú pekné.


https://www.pinterest.com/pin/133067363964207785/

http://www.fotolog.com/barbie_landy/32195410/

Tak a tu je moja Michelle alebo "Miška" ako sme ju s Nikky a Hanneton volali, keď som na ňu čakal. Reálna Michelle sa mi do dnešného dňa až tak nepáči, napriek tomu, že černošky všetkých typov sú môjmu srdcu veľmi blízke. Ceny bábík z tejto kolekcie bývajú často dosť vysoké a nebývajú až tak veľmi na ebayi, preto som dosť s kúpou čakal. Ale nakoniec stála asi 24 dolárov bez poštovného.:) Docestovala z USA z ebay a jej krabica bola zalaminovnaá dokonca do fólie.

Ako som už spomínal Michelle má tvár Shani 1990 - tvár, ktorú milujem a bohužiaľ je jej poslednou držiteľkou. Je škoda, že Mattel túto tvár nevyužil na žiadnu Barbie od roku 2005. Plačící Maľbu má nádhernú a našité mihálnice. Hlava má veľkosť ako hlavy zberateľských. Telo má Shani 1991, z toho až takú radosť nemám a úprimne priznávam, že tento detail mi až tesne do kúpy úplne unikal, možno preto, že ju na flickri vidím väčšinou na tele fashionistas alebo model muse. Ja som čakal, že jej pôvodné telo je belly button. Dokonca ma láka pretelenie. :D
Vlasy majú krásnu farbu, mohli by byť ešte trochu hustejšie a po vybalení z krabice sú také rozlietané. Šaty sú kvalitne ušité a sú na patentky!!! Má náušnice a náramok. Okrem plagátu a náramku má ešte aj stojan. Celkovo bábika pôsobí skôr ako zberateľská, nie bábika na hranie. :)




































Nabudúce niečo, čo môžete bežne stretnúť v našich obchodoch.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí