2015 Fashionistas "biela" Nikki

Predstavujem ďalší môj prírastok.:)




Túto bábiku som chcel už od jej promofotiek. Zaujala ma tým, že má černošskú tvár Adria/Desiree, ale má 2.najbledší odtieň pleti (Nostalgic), blond vlasy, zelené oči a dokonca aj pehy. Je presne niečo, čo ešte vôbec nemám. :D Keď som ju ukázal mame povedala: "Asi im došla farba pri jej výrobe. " :D

Oblečenie je jednodielne, nie je nič-moc. Kabelka je ružová klasika.

Táto bábika sa vyskytuje aj s uhladenejším účesom aj priamo z obchodu vyzerá to asi takto, i keď podľa popisu fotky majiteľka s tými vlasmi niečo už robila:

Ale ja som chcel verziu s divokejším účesom, tak som ju rýchlo na ebayi kúpil. :) Našťastie má hlavu bez lepidla.:)

Bábiku navrhol Carlyle Nuera, ktorý už navrhuje aj zberateľské. Na Carlyleovi sa mi páči, že vytvára úplne nové tváre a úplne nové spojenia ako túto bielu Nikki alebo minulý rok na benefičné účely vytvoril bábiku s tvárou Pazette s najbledším odtieňom Peace. Jediný jeho experiment, ktorý sa mi nepáčil bola Babrie Mutya, ktorá mala síce úžasnú tvár Oriental, ktorú sme roky nevideli, ale pridal jej zuby. Som zvedavý, čo si Carlyle pre nás pripraví na budúci rok.

Tu môžete vidieť jeho výtvory. Nenavrhol všetky Fashionistas, ale tie v článku áno + ešte jednu černošku s ďalšou novou tvárou z Fashionistas, čo má tyrkysové tričko a ružové capri nohavice.:) :


Ako vidíte jej krabica sa od Fashionistas, ktoré sa už u nás dajú kúpiť líši v tom, že vedľa Kaylosummer pridali tretiu Barbie, bielu Nikki a tmavú Goddess.























Tu hladká našu Lilču.:)











Nabudúce si dáme pána.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí