2015 Fashionistas "Kaylosummer"

Konečne predstavujem môj nový prírastok. Nahromadili sa mi 3 nové prírastky, takže je na čase ich predstavovať. Táto bábika sa v katalógoch pre predajcov volala Summer, ale oficiálne toto meno nemá a preto sa mi páči spojenie od Hanneton Kaylosummer, kde spojila názov tváre s menom z katalógu.:)



Zo začiatku som chcel túto bábiku, následne som od nej upustil, zdalo sa mi že má čudné oči. Lenže Nikky doniesla svoju Tulipu na naše prvé stretnutie a ja som sa zaľúbil do tejto bábiky.:)

Kaylosummer ste mohli vidieť už v článku zo zrazu. Jej nákup bol rýchly. Pred nákupným centrom Mlyny v Nitre ma čakali Nikky s Mary a hovoria, že v Dráčiku majú celú šesticu prvých Fashionistas 2015 dievčat. Tak ma tam zobrali a ja som bábiku zobral do košíka. Spýtal som sa aj Mary, či jej nevadí, že si ju kupujem, či ju nemám nechať jej a ona, že zatiaľ ju nechce.:)

Takže, mám suvenír. Dúfajme, že čoskoro k nám zavíta aj zvyšných 17 dievčat z tejto kolekcie, z momentálne šestice už neplánujem žiadnu, ale z tých 17 mám viaceré v pláne.

Kaylosummer má nádherné vlasy, krásnu maľbu, v hlave nemá lepidlo a tenisky má fajn. Oblečenie je jej jediné negatívum. Spojenie šedej so žltou je super, ale jednotlivé látky a fakt, že je to jeden diel pôsobí dosť zle.

Tak a bez ďalších slov, moje fotky.:)



































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí