Zraz trojzberateľský 1. časť

Včera som sa stretol s úžasnými zberateľkami Nikky a Mary a urobili sme si zraz, na ktorý si každý z nás priniesol po 10 bábík, i keď ja som si tesne pred zrazom kúpil ešte aj 11. kus. :D Rozložil isme sa v parku za divadlom v Nitre.



Chodilo tam dosť ľudí okolo nás, ale radšej sme si ich nevšimali. Ale 1 pán sa pri nás pristavil a zaujímalo ho, či bábiky predávame a čo to tam stvárame a tiež, že jheo dcére by sa tam určite páčilo a chcela by všetky naše kusy. Dokonca povedal, že máme aj každú inú. :)

Urobil som toľko fotiek, že ich dám aspoň do dvoch článkov.:)

Mary si objednala u mňa 6 kusov (topmodelku Summer, Milan, Monte Carlo, indiánku, Vitamin C, Joan Jett), Nikki 2 (Tris a blond Steffie) a 2 kusy som ešte pridal (vianočnú Pazette a Look Lou). :)

Viete, že ulietavam najmä na tvárach, takže tento článok je o zástupkyniach daných tvárí, ktoré sa nám stretli.:)

Zvyšok fotiek dám do iného článku, ak sa Vám fotky nebudú páčiť alebo sa Vám bude zdať, že som mal odfotiť nejaké bábiky spolu a neodfotil som ich a nebudú ani v druhom článku, je dosť možné, že ich uvidíte u Nikky alebo Mary.:)

Ako prvé tu máme Louboutinky - Look (moja), Basics (Nikina), Herve Leger (Maryina). Musím povedať, že Herve je naživo oveľa krajšia ako na fotkách, vôbec sa mi nepáčila na fotkách, ale naživo je krásna. Plavková Basics je podobný prípad, na fotkách pôsobí, tak zákerne, ale naživo je taká éterická.:) A veľmi sa mi páči Hervé v oblečení od Dreamhouse Teresy.:)






Teraz Lary - Look (Nikky), Angelica (Mary) a Milan (ja). Look Lara je prekrásna, naživo je poriadne platinová, škoda, že som nepočkal a namiesto mojej Renesancie som si nekúpil ju. :) Angelica sa fakt podobá na Penelope Cruz, len neviem, prečo som si myslel, že má dlhšie vlasy. Oblečená je super moderne a pekne zladená :)








Toto sú bábiky, ktorých tvár bola na zraze len raz, i keď z nejakého dôvodu sa nám tam opakuje tvár Tango Kena pri Jamesovi Bondovi a Fourovi. :) James (Mary), Look Mackie (Nikki), Picture Pocket Christie (Mary), JLo (Mary), Four (Mary), Kwanzaa (Nikki), Jack Sparrow (Mary), vianočná černoška 2013 (ja), ff Teresa (Nikki) a Joan Jett (ja).

James je naživo úžasný, tie vrásky a oči to je skvelé, začína ma lákať. :D Look Mackie je naživo nádherná, vyzerá ako pravá zberateľská Barbie a šaty majú nádhernú farbu. Pre Christie mám veľkú slabosť, Mary ma prekvapila tým, že ju priniesla, je prekrásna.:) JLo je nádherná, má úžasné vlasy a ten jej úsmev je čarovný. Four na fotkách pôsobí tak nevýrazne, ale naživo je veľmi sympatický a nevadilo by mi ho mať aj doma. :D Kwanzau som už ospevoval minule. Pri Jackovi to bolo fajn ho držať v rukách, takto vybaleného, keďže môj je ešte v krabici.:) A som rád, že som videl aj Fashion Fever Teresu , keďže v našich obchodoch nebola. :( Má úžasne prepracovaný účes a topánky. :)











Tvár Goddess sa nám vyskytla v najhojnejšom počte.:) Diwali (Nikki), India (Mary), Vitamín C (ja), Mexiko 2014 (Nikki), Northwest Coast (ja) a Sumatra (Nikki). Diwali je prekrásna, Nikki ju doniesla už na naše 1.stretnutie, keď som nerobil z neho článok, musím povedať, že má prekrásne oči a tá maľba je dokonalá. India je nádherná, má taký šibalský pohľad a prekrásne vlasy.:) Mexiko je asi najKaylovitejšia Goddess, stále som naživo nemohol uveriť, že je Goddess a je tiež prekrásna.:) A k Sumatre len toľko, prečo som ju preboha v tom Alltoys nekúpil, keď ju tam mali? :D Je dychvyrážajúca.:) Obem oje Goddessky majú oblečenie od Marušky.:)




Ďalšia tvár, ktorá sa vyskytla vo väčšom počte bola Kayla/Lea. Avšak, keď som si ich zoradil, zistil som, že sú to všetky moje a v tom mi došlo, že ja som si u Mary objednal prinesienie jej Havajčanky a počas toho, ako sme Mary zavalili našimi bábikami, Havajčanku nestihla vybrať s ostatnými svojimi bábikami, ale nakoniec sa aj Havajčanka dostavila na fotenie. Príbeh o nákupe Kaylosummer (Hanneton, 2015) niekedy nabudúce, takže k Havajčanke. Je úplne nádherná, má dokonalú maľbu a širí z nej exotika, je taká dievčenská, no zároveň zvodná.:) Monte Carlo má šaty od Hanneton Hrbovec, ktorú sme počas stretnutia za ne veľmi chválili.:)








A nakoniec Steffie. Blond Steffie sa zúčastnila fotenia trikrát, viac fotiek Steffiniek uvidíte na iných blogoch. Tá prvá zľava s najdivokejšími vlasmi je moja v svetríku od Mary, brunetka je Nikkina, topmodelka Summer moja, potom Nikkina blondínka a nakoniec Maryina.:)



Viac fotiek nabudúce.:) Už teraz som sa neoficiálne dohodol s dámami, že si to zopakujeme a dokonca už máme aj zoznamy, koho asi zoberieme na zraz.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí