2015 Look City Shine - Bronze Dress

Takže, konečne už aj táto kráska získa svoj článok. V poslednej dobe nejako nestíham, preto ma nevidíte ani u seba na blogoch a nie je to spôsobené tým, že by som sa hneval alebo by ste ma nezaujímali.:)




Túto Barbie som chcel už od proma. Zaujala ma tým, že konečne vidíme nejakú veľmi tmavú černošku (takmer ten najtmavší odtieň pleti od Mattela) a proste tá maľba ma chytila.:)

Naša skvelá a vševedúca Niki, ktorá sa stará o to, aby u každého skončila Barbie, ktorú chce, mi napísala, že jej dodávateľka bábík a priateľka Ivka našla u nich v Alltoys nové Look. Preto som išiel hneď, ako bolo možné do najbližšieho Alltoys a tam mali po jednom kuse Mbili a Steffie. Mbili som schmatol a bežal k pokladni. Som rád, že som to urobil, pretože o 2 dni na to zmizla odtiaľ aj Steffie.

Mbili je prekrásna, má husté vlasy, hlavu bez lepidla. A má taký dramatický pohľad.:) Stihol som ju nafotiť, keď bolo ešte celkom pekné počasie.:)

















































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí