2015 Fifth Harmony Dinah

Tak a nadišiel čas predstaviť Vám môj najnovší kúsok v zbierke. Som z nej nadšený. :)



Keď vyšli prvé promofotky bábik z tejto kolekcie, veľa zberateľov sa sťažovalo, že nemajú vlastné tváre. Mne to nevadilo, keďže sú playline a vybrali pre ne vcelku podobné tváre a každá má inú. Dinah ma hneď zaujala svojou maľbou, vlasmi, oblečením a aj tvárou, keďže je Asha.

Fifth Harmony sú skupina, ktorá u nás nie je veľmi známa. Vznikla tak, že v americkom X-faktore spojil SImon Cowell dokopy 5 dievčat, ktorú súťažili samostatne do skupiny a tak potom ďalej súťažili ako skupina, skončili na 3.mieste. Pôvodne sa volali LYLAS (Love You Like A Sister - mám ťa rada ako sestru), potom sa premenovali na 1432 (I Love You Too - mám ťa tiež rada) a nakoniec im diváci vybrali názov Fifth Harmony (Piata Harmónia). A prečo Mattel vyrobil bábiky podľa nich? Lebo naspievali túto pieseň. Je však zaujímavé, že Mattel oslovil skupinu v ktorej nie je žiadna modrooká blondína, žeby ten ich nový smer - reprezentovanie rôznych druhov? :
V Čechách ju naspievala Markéta Konvičková.

Dinah je mojou prvou bábikou s telom playline model muse 2013. Odtieň pleti je LA Tan, čiže bežný odtieň ako majú klasické playline belošky. Čiže Dinah je beloška s černošskou tvárou (v jesennej kolekcii Fashionistas je ešte svetlejšia držiteľka tejto tváre a s modrými očami, tiež ju chcem :D). Vlastne aj skutočná Dinah je dosť svetlá, ale má černošské črty. I keď podľa nej životopisu má skôr vraj polynézsky pôvod. Maľbu má podľa mňa takú realistickú, má krásne oči. Vlasy sa tiež dá povedať, že sú realistické, keďže bežne na ulici vidíte dievčatá, ktoré majú predné vlasy upravené a vzadu majú hniezdo, hustota vlasov je tiež taká realistická, nie sú síce mega riedke, ale ani mega husté. Avšak nemá v hlave lepidlo, čo je úžasné.

Jej oblečenie tvoria 3 samostatné 3 diely!!!!!!! Má top bez rukávov, športovú bundu a "kožené" nohavice. Možno niekomu to pripadá ako chaos, ale mne sa to páči, najmä keď sa pozriem na oblečenie Fashionistas a najmä môžete časti jej "outfitu" kombinovať s inými kúskami, čo je úžasné. Obuté má čierne topánky na podpätku, ktoré dobre držia na jej nohách. Dinah má náušnice, náramok a aj náhrdelník.

Balenie je prehnane veľké a kvôli nemu je strašne drahé poštovné, keď chcete mať bábiku v celku. Okrem toho, čo je na nej nemá žiadne iné prísluišenstvo, celé balenie je len papier. Dinah by u mňa bývala už veľmi dávno, kebyže mi stačí holá, ale chcel som ju aj s oblečením.

Celkový dojem je mega úžasný. Dinah by sa nestratila ani medzi zberateľskými svojou maľbou. Hlavu má trošku väčšiu ako zberateľské, ale zároveň menšiu ako moja Fashion Fever Christie. Oblečenie je skvelé, lepidlo chýba, čo viac si želať? Navyše neuvádza do zbierania zmätky, pretože má normálne na hlave napísané 1990 ako každá Asha, na rozdiel od Ikony Midge, ktorá má na hlave namiesto 1971 (bežného roku pre Steffie) 2013 a playline Mbili už nie sú 2001, ale 2011!

Skutočná Dinah:
http://38.media.tumblr.com/62fd35ea058a8ca8d70272d9993abe2e/tumblr_n4o9nicHsy1svxwvwo1_1280.jpg?.jpg



Dinah je prvá zľava.

Dinah je vzadu v strede.




























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2020 v znamení tvárí

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021