2006 Fashion Fever Modern Trends Wave T Lea

Tak a máme tu ďalší môj prírastok v poradí tretí alebo štvrtý, podľa toho či Bellu s Edom berieme ako 1 prírastok alebo 2. :) Zas išlo o náhodnú kúpu. :D




Táto Lea na Slovensku a v Čechách nebola veľmi výnimočná, dala sa ľahko zohnať. Ale ako to býva, čoho je veľa, to si nevšímate a potom, keď to už nie je, tak si bijete hlavu o stenu, že ste ju nekúpili. Rok 2006 bol bohatý na množstvo krásnych tubových fashion fever, ale v tých dobách som sa snažil dosť vyberať, čo kúpim a čo nie, tak dostávali prednosť jej kolegyne a na Leu už nevyšlo.

Keď som sa konečne zaregistroval na ebayi, tak táto Lea bola medzi prvými bábikami, čo som chcel kúpiť. Avšak zberatelia sa jej asi nechceli vzdať a ak áno, tak za také sumy, že by som mal Gold Label zberateľskú Barbie (a to v 2006 stála 409 Sk! a patrila medzi tie najlacnejšie mattelky). Ani po piatich rokoch sa situácia nezmenila.

16.02. 2015 som zrazu našiel vo svojej mailovej schránke mail od Niky s odkazom na slovenský bazoš, že tam predávajú Leu. Tak som napísal predávajúcej, že Leu beriem, hneď som napísal aj adresu a že na 100% Leu beriem. Aké bolo prekvapenie, keď mi namiesto mailu prišla správa cez facebook a predávajúcou bola moja dlhoročná známa Sierra od ktorej mám aj Rapunzel 1998 a YOYO Skipper a netušila, že túto Leu zháňam. Čo je však hlavné, Lea bola moja pretože som sa ozval skôr ako ostatní traja záujemcovia a to len vďaka Niky.

Na druhý deň som si našiel rovnaký odkaz ešte aj od Mary a slovenskej zberateľky Barbie bez blogu Zuzky. Zuzka mi aj napísala, že sama o tú Leu prejavila záujem, ale tak že by ju kúpila a následne posunula mne.:) Takže až tri zberateľky na mňa mysleli, je to úžasné, že si v našej komunite takto pomáhame.:)

Lea má dokonalú maľbu a myslel som si, že aj pôvodný účes. Ale keď som sa pozrel na obrázky od iných zberateľov, došlo mi, že jej chýbajú predné pramene, ktoré jej vyčnievali z copu, čiže asi jej ich niekto odstrihol, ale bez porovnania s Leami iných ľudí by mi to ani nedošlo. Oblečenie nemá, lebo aj Sierra ju kúpila bez neho. Jednu ruku má uvoľnenú, takže jej padá. Ale za 5 eur a ešte od známej, to sa nemôžem sťažovať. Aj keď pravdaže jej oblečenie by som tiež chcel. :)
Tu vidíte ako Lea vyzerá vo svojom oblečení a originál zabalená, fotka je od už spomínanej Zuzky:

A tu sa na ňu môžete pozrieť u Mary:

Je zaujímavé, že posledné roky sa mi ázijsky vyzerajúce bábiky s tvárou Kayla / Lea nejako nepáčia. Sú síce krásne, ale nezaujali ma či sú to baletky, Fashionistas, Basics, Look alebo DOTW. Ale iné bábiky s touto tvárou sa mi vždy páčia aj nové. :D Ale staršie kusy aj tie orientálne vyzerajúce sa mi veľmi páčia, tak ako aj táto Lea.:)

Leu som obliekol od rifľovej bundy od Marušky a odevu od roztlieskavačky Adrie. Odfotil som ju aj s jej kolegyňami z podkolekcie Modern Trends ako aj so všetkými bábikami z vlny T, ktoré mám. :)

























Tak a nabudúce pôjdeme už do roku 2015.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí