2013 So In Style Pet Fun Janessa

Tak ideme na ďalší nový prírastok.:) Kúpil som ju už dávno, ale dosť sa túlala a medzitým som si kúpil aj iné kusy, ktoré ste tu už videli. Ale konečne už prišiel rad aj na ňu.




Dieťa zo SIS som chce už dávno, najmä Juliana - brata Darrena, ale samostatné kusy sú dosť drahé a kupovať sety s veľkými sestrami (keďže set Darren a Julian neexistuje) sa mi zas nechcelo, lebo vždy mi tam jedna zo sestier nerezala. :D

Na túto túžbu som si spomenul, pri tvorbe príbehov a preto som dosadil do príbehov Willa, ktorý má slabosť pre dámy tmavšej pleti, čiže ich spoločná dcéra Laura môže byť tmavá. Preto som si hovoril, že by som mohol využiť sestru Grace - Courtney, lenže išiel som podľa odtieňov pleti veľkých sestier a nikdy mi nedošlo, že ich sestry majú inú farbu pleti a takto som našiel holú nepomenovanú minisisku za dobrú cenu a kúpil som ju. Identifikoval som si ju, až po kúpe a nakoniec som zistil, že to nie je Courtney, ale Janessa - sestra Trichelle. Čo je však v pohode, má presne odtieň pleti, aký som potreboval. :D

Janessa pochádza z tohto setu, paradoxne je balená asi s jedinou Trichelle, čo sa mi páči napriek zubom.:)



Keďže Janessa prišla nahá, bolo jej treba niečo obliecť a aby som ju neobliekol ako strašiaka do maku, dobrá víla Hanneton uhačkovala pre ňu šaty a to tak, že si sama vytvorila rozmery - trup zobrala z klasickej Shelly a nohy s výškou z modernej Chelsey.:) A teda šaty jej sadli ako, keby počas ich tvorby Janessa bývala u nej.:)

Osobne mi spojenie tejto starej tváre s modernejším telom vyhovuje, o tom detailnejšie nabudúce. Nemám nič proti menu Janessa, ale keďže v dobách, keď som ešte ani netušil, že Janessu budem mať, som uviedol ako meno Willovej dcéry Laura a už som to nechcel meniť.:)

Fotiek nie je veľa, keďže už bola v dvoch príbehoch a ešte ju bude vidieť aj v ďalších.:) Janessa má veľmi milý výraz tváre a prekrásne vlasy.:) A samozrejme šaty od Hanneton sú nádherné a páčia sa mi viac ako jej pôvodné.:)












Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí