3.14 Nechaj sa niesť

Ash a Harry sa rozprávajú so svojim otcom Robertom a spoznávame ešte aj ďalšiu novú postavu. Zvrejnenie tohto príbehu bolo dlho odsunuté, keďže aktérka nechodila, ale včera konečne prišla. Informácia pre Šárku: Toto ešte nie je ani 1 z tých dvoch prírastkov, ktoré tipujem na to, že sa Ti budú páčiť.:) Toto je kategória možno.:)


Ash prišiel do rodičovského domu.

Ash: "Tu je, ale bordel."
Laura: Á, prišiel zombík! Zachráň sa, kto môže. Si desivý, väčšina detí by sa ťa zľakla.
Ash: Laura, čo tu robís?
Laura: Ja som Laurinka, už si to zapamätaj, blbec!


Ash: To si teda vyprosujem, aby si sa takto so mnou rozprávala.
Laura: Búbubu. Som tu u starkých a včera som bola v meste so špica úžasným Harrym! Boli sme spolu v kine na 7 trpaslíkov, v mekáči a v nákupnom centre.

Ash: Aha, tak už mi je jasné, kde si pochytila takú vyberanú slovnú zásobu.


Laura: A Harry mi kúpil toto tričko.
Ash: Vyzerá to skôr ako šaty a je ti to veľké, ešte sa v tom potkneš a spadneš.
Laura: Nie, to sa nestane!
Ash: Vyzeráš v ňom ako strašidlo.
Laura: Kedy mi ty kúpiš nejaký darček, bleduľo? Ešte si mi nikdy nekúpil žiadnu Monster High do zbierky.
Ash: Barbie už neletí?
Laura: Čo ti šibe? Barbie sú nudné, nudné a nudné!
Ash: Ja som ešte študent, nemám na to peniaze. Ale čoskoro budem doktor.


Laura: Ako Harry? Budeš operovať ľudí?
Ash: Nie, doktor filozofie.
Laura: To je čo za sprostosť?
Ash: No, sú doktori medicíny ako Harry, doktori práva ako ujo Tim. Doktori prírodných vied a doktori filozofie, čo budem ja.
Laura: Nuda, nuda!


Harry: Čau! Vidím, že tvoja konverzačná partnerka je tebou nadšená. Chichichi!
Ash: Neznášam deti!
Harry: Kto chce zmrzlinu?
Laura: Já!!!!!
Harry: Choď si ju zobrať do kuchyne.


Ash: Netušil som, že je u vás Laura. Kebyže to viem, tak ani neprídem.
Harry: Si strašne negatívny. Však je s ňou zábava. Tanya je na pracovnej ceste.
Ash: Však má aj otca!
Harry: Will s Ximenou zariaďujú dom, tak sa jej ujali naši rodičia.
Ash: Keď vidím, aká je rozmaznaná a ty ju ešte viac rozmaznávaš, ani sa nečudujem, že Will s ňou netrávi čas.
Robert: Ale pre to dievča to nie je dobré. Mal by si Will uvedomiť, že okrem Pančita má aj Lauru. Inak, ahoj, synak! Museli sme ju sem zobrať, chuderku.


Ash: Ako dlho tu bude?
Robert: Týdeň.
Ash: Dobre, zmeňme tému. Harry, kedy odchádzaš do Afriky?
Harry: Nakoniec nejdem, majú dosť lekárov v tomto turnuse.
Ash: Mama už o tom vie?
Harry: Áno, už mi zháňa zas miesto na klinike.


Ash: Tam ťa určite radi zas uvidia po tom, čo si tam zviedol všetky mladé sestričky, ale možno im dorazila nová várka.
Robert: Ash, nebuď na brata zlý.
Harry: Len ho nechaj, je nervný, lebo nemal dlho sex.


Ash: Mne nechýba.
Harry: Iste a ja som potom Matka Tereza. Haha! A čo, Theo?
Robert: Theo? Hortenziin brat? Čo s ním?
Ash: Tiež nechápem. Harry, čo to má byť?
Harry: Radšej to nechajme, tak. Keď Hamish o tom nechce hovoriť.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí