3.13 Stretnutie šialencov

Nyasha si chce riešiť svoje problémy, preto sa rozhodla vyhľadať odbornú pomoc.:) Postava slečny Sheldonovej je len taká jednorázovka a Paul asi tiež.




Paul: Dobrý deň, pani doktorka Dušičková má chrípku, takže na dnešnom sedení ju budem zastupovať. Som študent psychológie 1. ročníka, volám sa Paul. Takže, Vy pani...


Slečna Sheldonová: Slečna!
Paul: Pardón, slečna Sheldonová, ste povedala...
Slečna Sheldonová: Povedali! Mladý muž, vy ste v škole nedávali pozor, keď sa rozoberalo vykanie?


Paul: U vás sa jedná o...
SS: Ide o...!
Paul: Chorobné opravovanie gramatických chýb a skákanie do rečí.
SS: Nemyslím si, že by to bolo chorobné, len súčasní ľudia sú veľmi pohodlní a nevážia si svoju reč.


Paul: A vy ste posadnutá strihaním vlasov, však?
Mirana: Už nie, odkedy mám sama dhé vlasy, som tri mesiace nikoho neostrihala .
Paul: To je úžasné.
Mirana: Preboha, kto vás obliekal. Pre mňa ako šéfredaktorku módneho časopisu je pohľad na vás utrpením. Máte veľkosť S, ale nosíte L. Vyzlečte sa!


Paul: A vy máte problém zvládať svoj hnev.
Nyasha: Nie, vo všeobecnosti, len voči bývalému milencovi.
Paul: V záznamoch sa píše, že ste zbili vášho bývalého priateľa a teraz vediete rigoróznu prácu jeho brata, však?
Nyasha: Áno, ale to tým nesúvisí.


Paul: Naozaj?
Nyasha: Áno! Odchádzam, nebudem sa tu spovedať nejakému dieťaťu, ktoré ani nezažilo Ćeskoslovensko. Nech sa mi ozve doktorka Dušičková, keď sa vráti do práce.. Dovidenia!
Paul: Ale, ale....


Slečna Sheldonová: No, ale ak chcete, mohla by som vám dať súkromné hodiny gramatiky a jazyka. Myslím si, že by ste sa v nej zdokonalili a určite by sa vám zišli, keď študujete. Myslím si, že potenciál určite máte.
Mirana: Ja by som vás hneď vyzliekla a potom by som si na vás skúšala rôzne oblečenie. A vaše vlasy vo mne prebúdzajú strihacie chúťky.
Paul: Pomóóóc!



Nabudúce zas iné postavy, uvidíme, či si stanovím pravidlo len 1 príbeh za týždeň. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí