3.3 Náhody či zámery?

Pokračujeme v jemne pritiahnutých príbehoch za vlasy a myslím si, že dnes trošku poteším Vašu zvedavosť.:)




Harry: Hamish, povedal som ti, že ten koncert začína o druhej a ty si sa vychystal až teraz, už tam meškáme.
Ash: Dnes som mal plno vybavovačiek a chcel som si pred koncertom umyť vlasy a čakal som, kým mi vyschnú.


Harry: To nemáš fén? Mal si použiť parochňu, aj tak ju nosíš, keď sa ti nechcú umývať vlasy a teraz zrazu... Pozri, to je, ale kosť!
Ash: Nie je nejaká bledá?
Harry: Táto otázka najmä od teba vyznieva dosť čudne.



Ryšavka: Dobrý deň!
Barbara: Dobrý deň! Poznáme sa?
Ryšavka: Áno. Hihi.


Tim ide po ulici nedáva pozor a vráža do ryšavky.

Tim: Prepáčte.
Ryšavka: Nič sa nedeje.


Tim: Vaše oči! Také má aj...!
Ryšavka: To si ma, asi pletiete s niekým iným.
Tim: Počkajte!



Ryšavka: Zavolaj mi okamžite Miranu.
Nadia: Dobrý deň, to nie je možné.




Ryšavka: Ako to myslíš?
Nadia: Tak, že pani šéfredaktorka je na dovolenke. Máme to aj na našej internetovej stránke.
Ryšavka: To hádam nie!


Ryšavka: Poď sem, debo! Si úplne nanič.
Theo: Hortenzia, akože, prečo? Niečo nevyšlo? Au, to bolí!


Hortenzia: Miranu som nezastihla, je na dovolenke.
Theo: No, to sa dalo čakať. Chcela si v priebehu jedného dňa stihnúť 5 rôznych ľudí. Zistil som ti, kde a kedy sú dnes Ash, Harry, Tim a ich mama. A myslel som, že Mirana bude u seba v práci.


Hortenzia: To, že je na dovolenke, má jej časopis na ich webovej stránke. Si taký sprostý, že takú očividnú vec si nezistil? Práve Mirane som sa chcela ukázať a vyzradiť svoju totožnosť. Tá ženská vždy o mne pochybovala, odmietla ma dať do svojho časopisu, že som tučná.

Theo: Mohla si si to zistiť aj sama.

Hortenzia: Zrazu si, aký hustý! Nemala som na to čas a verila som ti, že odviedieš 100 % prácu.


Theo: Je mi to ľúto. Prepáč. Mrzí ma to!
Hortenzia: To je mi ukradnuté. Zmaril si mi môj plán a Tim ma ešte k tomu skoro spoznal, teraz naše prvé oficiálne stretnutie už nemusí byť také šokujúce, ak mu došlo, že som to ja. Všimol si moje oči,

Theo: Prepáč, ale sama si za to môžeš, mala si si dať slnečné okuliare alebo kontaktné šošovky, predsa oči sa ti nezmenili.

Hortenzia: Prestaň ma tu poučovať, šteňa jedno. Ty si tupec, prac sa mi z očí, nechcem ťa ani vidieť, mánička jedna hipisácka!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí