2.20 Rodinu si nevyberieš 3. časť

Pokračujeme, tam kde sme skončili. Počas fotenia sa mi vybil mobil, tak druhú polovica je fotená s bratovým.:)


Mama chlapcov Barbara sa od svojej budúcej nevesty (snachy) dozvedela, že Harry a Will sú späť v meste a nemala to vedieť. :D

Harry: No, to som posral, nemal som sa ozvať. To bude, ale nepríjemny telefonát s mamou.


Will: Zvykaj si, ja mám 10 rokov už len také.


Tim: Kašlite na telefonáty, horšie to bude, keď sem príde.
Harry: Ale prosím, ťa! Nebude sa jej chcieť sem trepať!
Ash: Tomu ver, že áno!
Will: To nemyslíš vážne. Ja odchádzam!


Ash: Musíme sa postaviť k tomu čelom, najlepšie je zostať tu, útek by bol zlým riešením. Nakričí na nás, teda skôr iba na vás a bude pokoj.
Tim: Ja musím ísť, počuli ste Hortenziu, so mnou si mama nemá, čo vybavovať.
Ash: Vlastne ani so mnou, ja môžem odísť. Hurá.


Will: Hádam nás tu nenecháte samých?
Harry: To Ash nespraví, že? Však toto je tvoj byt.
Ash: Neviem. Po tých tvojich pošmeškoch typu Dracula a Conchita Wurst si to musí premyslieť a ešte ktovie, čo všetko si mi chcel vo svojej analýze vytknúť. Ale, dobre zostanem a zabavím sa, však ja som nič zlé neurobil.
Will: Odkedy si taký škodoradostný? Taký si nikdy nebol.
Ash: Pri vás sa človek všetko naučí.
Tim: No, jasné od nervov si logol fernetu a zas je ako doktor Jekyll a pán Hyde. Ash, ty radšej nepi alkohol!
Harry: Ináč, nikdy som nad tým nepremýšľal. Ale je čudné, že ste všetci okrem mňa bradatí.
Will: Myslím si, že aj ty by si bol, kebyže poriadne zarastáš, ale vďaka nejakej kombinácii génov spôsobujúcej tvoj mladý vzhľad nezarastáš.
Harry: No, neviem. Mne by asi strnisko alebo brada prekážali.
Tim: Ja som počul, že brady a strniska sú teraz v móde, vďaka tomu sa nemusím úplne oholiť na svadbu.
Harry: Prečo z každej témy musíš prejsť na Hortenziu?
Will: Keby si radšej uvažoval nad tou Karin, čo tu bola. Ak po nej braček, nepôjdeš, asi to skúsim ja.
Ash: Máš smolu, s modrookými nechodí a tvoja kočovná povaha by nebola nič pre ňu.
Harry: Willy, ty si daj teraz radšej pohov od žien, nechceš sa predsa štvrtýkrát rozvádzať.
Tim: To by Karin neprospelo, chúďa nedávno prežila rozvod a potom rozchod s priateľom.


Zvoní zvonček.

Will: Ash, musíš otvoriť?
Tim: Keby neotvoril, ona je schopná tie dvere vykopnúť.

Ash: Ahoj, mami.
Barbie: Ahoj, Hamish.
Will: Tak, práve sme spoznali tvoju náladu. Stredné mená nikdy neveštia nič dobré.
Barbie: Ty buď teraz ticho, Percival. S tebou to bude na dlhšie, ale najprv si to vybavím s Augustom. Prečo si ma oklamal, že prídeš až budúci týždeň?


Harry: Neklamal, len sa to tak zbehlo, nestihol som ti dať vedieť.
Barbie: Do očí sa mi pozeraj, keď so mnou hovoríš!
Harry: Dobre, klamal som. Chcel som si tu urobiť prázdniny, bez toho, že by som sa musel s tebou kontaktovať.
Barbie: Pekne, pekne.




Tim: Ja už musím ísť, Hortenzia ma čaká.
Barbie: Heathcliff, sadnúť, od Hortenzie som ťa vypýtala, zostaneš tu. Máme rodinnú radu. Takže, August, ako to mám chápať?
Harry: Tak, že by si mi urobila zas nejaký program, musel by som s tebou chodiť po večierkoch namiesto otca a rôzne schôdzky u tvojich známych lekárov. Chcel sa tak trošku dať dokopy po Afrike a oddýchnuť si.

Barbie: Dobre, beriem. Tak a teraz Percival, prečo som sa musela dozvedieť až od otca, že sa zas rozvádzaš?
Will: Myslel som, že to stačí povedať otcovi a Timovi a oni ti to povedia. Nepotreboval som žiadne hysterické záchvaty.
Barbie: Hysterické záchvaty?
Will: Áno, veď stále, len kričíš. Stačilo mi tvoje vzlykanie pri mojich prvých dvoch rozvodoch.
Barbie: To je hádam normálne, veď už si všetkým na smiech s týmito rozvodmi a správaš sa ako 15-ročný.
Will: Každá rodina má svoju čiernu ovcu.


Barbie: Nehorázne. Tak ma teda informuj ako ste sa s Ximenou dohodli? Čo bude s malým Pančitom?
Will: Budem im posielať peniaze a malého budem navštevovať. Budem sa tým pádom muesieť vracať do Mexika.
Barbie: Skôr tvoj otec bude posielať peniaze a ty budeš chodiť všade inde, len nei do Mexika. Máš problém navštíviť aj svoju dcéru z prvého manželstva, ktorá žije o ulicu ďalej ako naša rodina. Chúďa Laura!
Will: Toto na mňa nevyťahuj! Dobre vieš, že s jej matkou nevychádzame dobre.
Barbie: Výhovorky! Fuj, ale smrdíš, to keď ideš na tej motorke, aspoň umyť by si sa mohol častejšie na nejakej pumpe alebo ísť do hotela. Zarastený, smradľavý, v deravých rifliach, pekne si sa spustil.
Will: Nestar sa mi do vzhľadu, mami, lebo sa zas pochytíme. Nie som sopľavé decko!



Barbie: Dobre, aj tak na to nemám náladu. Aspoň mi poviete August a Percival, kde sa chystáte teraz prespať?
Harry: Ja mám rezervovaný hotel.
Barbie: Okamžite ho zruš! Budeš spať doma.
Will: Ja som plánoval, že prespím u Asha.
Barbie: Tak to nie, srdce mi stíska pri pomyslení, že v tejto zavšivavenej diere býva Hamish. Veď by si sa sem ani nezmestil. Tiež pôjdeš domov a bez odvrávania. Otec sa aj tak chce s tebou pozhovárať.
Will: Tak dobre!
Ash: Mama, už som ty povedal, že je to tu čisté a tento byt je super.
Barbie: Ako myslíš, nestariem sa do teba, kým nezistím, že sa ti tu niečo stalo.


Barbie: Jedného dňa ma z vás troch porazí, za nič na svete si nedáte povedať. Jeden sa mi aj mesiac neozve, nepovie mi ani, že sa rozvádza. Chodí po svete ako trhan na motorke, na cestách môže mať nehodu, niekto mu môže ublížiť. Nedokončil školu, nemá prácu, je vlastne bezdomovec, urobil zo mňa už dvojnásobnú starú mamu, ale každá dieťa s inou, trikrát rozvedený. Prvé manželstvo rok a pol. Druhé rok. Tretie 4 mesiace v cudzine. Som priateľkám kvôli tomu všetkému na smiech. Ďalší uprednostní pred prácou na luxusnej klinike, prácu v africkom pralese, kde môže chytiť nejakú chorobu, niekto ho môže uniesť alebo zabiť. Keď príde domov vyvaľuje sa len v posteliach s kadejakými pochybnými ženskými a robí kadejaké adrenalínové športy. Tretí tu býva v tejto diere, len aby nebýval so mnou v jednom dome, stále len študuje odbor za odborom, vyzerá ako nejaký umelec na pokraji punku a hippies a stále nezadaný. Ešte, šťastie, že ťa mám Timothy Heathcliff. Ty si vyštudoval, nastúpil si do práce, mal si len zodpovedné vzťahy, býval si doma, až kým si sa nepresťahoval k láske svojho života, teraz sa s ňou oženíš a ja budem šťastná.
Tim: Áno, mami.



Harry: Mami, kedy si konečne uvedomíš, že len ty a tvoja kamoška Amanda chcete tú svadbu?
Will: Hortenzia je škaredá, sprostá špina, ktorá si Tima berie len kvôli tomu, že ju nikto nechce a je skvelá obeť na jej šikanu.
Ash: Za vzhľad netreba nikoho haniť, ale súhlasím s Willom.
Harry: Ty, mami, čo ti tak záleží na vzhľade. Vadí ti ako vyzerá Ash alebo Will a nebude ti vadiť, že za nevestu budeš mať kríženca Navijov z Avataru, Godzilly a stredovekého mnícha?


Barbie: Netvrdím, že Hortenzia je krásavica, ale Tima má rada a neubližuje mu. Vidíte niekde modriny alebo popáleniny?
Ash: To nie je pravda. Pred tebou sa pretvaruje a Tim ti nič nepovie, preto mi nikdy neveríš. Fyzicky ho dúfam netýra, to by si všetci všimli, ale duševne ho deptá.
Will: Mám nápad, budeme ti nahrávať naše rozhovory s ňou a potom ti ich pustíme.
Barbie: Vždy ste k nej hrubí, tak bude aj ona k vám.
Harry: Tim, tak je to na tebe, máš šancu sa jej zbaviť. Nahrávaj jej slovné útoky na teba.
Tim: Nebudem ju nahrávať, svadba bude a hotovo. Naša rodina tou svadbou len získa.
Barbie: Rozumné slová.



Tak uzavreli sme trilógiu, teraz si trošku od príbehov oddýchnete a potom budeme zas pokračovať, primárne s týmito postavami. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí