2.13 Mamička najdrahšia

Acheronovi prišla neočakávaná návšteva, akurát, keď cvičil.




Barbara: Bože, ako ja neznášam túto budovu. To si si mohol rovno kúpiť byt v rómskej osade. Určite tu máš nejaké šváby. Je to tu malé a tmavé.
Ash: Mami, čo ti to napadlo sem prísť a ešte aj neohlásene?


Barbara: Len, tak som sa rozhodla navštíviť svojho najmladšieho syna. A vieš, že o ulicu ďalej má ordináciu môj plastický chirurg, bola som si dať pichnúť botox, aby som na Timothyho svadbe vyzerala dokonalo.


Ash: Mami, už by si to s tými zákrokmi nemala preháňať. Akože, vôbec nevyzeráš na 50, ale zas si taká umelá.


Barbara: Že umelá! Tvojmu otcovi sa páčim. Bože, ty si bledý, chodíš vôbec na slnko? Mal by si si pred svadbou nastriekať na seba samoobaľovací krém.
Ash: Neviem, či tam vôbec pôjdem. Nemám na to náladu a Hortenzia ma tam určite nebdue chcieť.


Barbara: Je to predsa svadba aj tvojho brata, nielen Hortenzie. Čo myslíš, mala by som si dať tieto šaty prešiť, aby mi bolo viac vidieť prsia? Už keď som do nich toľko investovala.
Ash: Och, mami! Veď ty máš tisíc šiat, načo prešívať tieto staré?



Barbara: Tieto sú moje obľúbené. Hamish!
Ash: Nevolaj ma tak!


Barbara: Dobre, Ashton! Máš hrozné vlasy. Mal by si si ich dať pred svadbou ostrihať. A po nej, ak by Ti predsa len dlhé vlasy chýbali, tak si ich dáš predĺžiť.
Ash: Mami, už prestaň s tými tvojimi samými umelinami.


Barbara: Keď si proti všetkému umelému, prečo nemáš svoju pôvodnú farbu vlasov? Ale nechajme to tak. Máš tu strašný bordel, asi Ti sem pošlem našu slúžku z Mexika, nech Ti tu uprace.
Ash: To nie je treba, nemala by si už ísť, pokiaľ viem, máš stretnutie s otcom.
Barbara: Áno, tak sa maj a uvidíme sa na svadbe.


Ako Barbara odchádzala, stretla Salmu.

Barbara: Pani Rohlíčková, dúfam, že tu nemáte šváby, Vyzerá to tu hrozne. Vy ako domovníčka ste za túto budovu zodpovedná, robte s ňou niečo.
Salma: Řouľalěnkovičová!!! Nemáme tu šváby.



Barbara: Idem radšej preč z tejto diery!
Salma: Kráva pitomá!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí