1986 My first Barbie AA

A teraz ideme na Dionneinu spolucestujúcu.


Bábika je staršia ako ja. Je to afroamerická verzia bábiky pre najmenšie deti. Špecifikami sú preto rovné ruky, ktoré idú len dopredu a dozadu a tvrdé nekĺbové nohy, čo sa však zaujímavé oproti súčasným tvrdonohým playline, jej nohy nie sú duté a ľahké, sú ťažké ako nohy klasickej gumonohej Barbie.

Bábiku som kúpil od rovnakého predajcu ako Dionne. Bola tiež v aukcii, ale jej aukcia končila o deň neskôr ako Dionneina, preto som napísal predajcovi, že ešte dražím. Postup, úplne rovnaký ako pri Dionne, potvrdil som začiatočnú cenu a ďalej som sa o to nezaujímal a vyhral som ju.

Prečo som ju vôbec kupoval? Pretože stála len 7 dolárov, poštovné bolo vlastne ako keby zadarmo, keďže išla s Dionne za 1 poštovné a tvár Spanish 1983 ešte v zbierke nemám. A napriek otrasným vlasom na fotke a zeleným škvrnám po nohách sa mi do tváre zapáčila, úprimne sa priznám, že kebyže sa ma spýtate, akú tvár od roku 1971 po 2005 mám najmenej rád, odpoveď by bola Spanish 1983, aj preto som ešte túto tvár vôbec nemal. Táto tvár nebola asi vôbec úspešná, používala sa len od 1983 do 1990 na hispánskych a černošských bábikách. Najznámejšími nositeľkami tejto tváre sú prvá Španielka, Mexičanka a Brazilka z kolekcie Bábiky zo sveta, Dee Dee z kolekcie Barbie and the Rockers a úplne prvé bábiky Teresa. Ktovie ako by vyzerala s modernou maľbou? :)

Čiže táto bábika sa mi na rozdiel od 80 % ostatných nositeliek tejto tváre páči. Príjemne prekvapenie je, že tie vlasy nie sú v skutočnosti chuchvalec, ale to sú vlasy bábiky z 80.rokov, čiže obrovská trvalá. :) A sú mega husté, plešinu v nich nenájdete, čo by som dal za také vlasy u súčasných Barbie? Nohy má však naozaj posiate celé zelenými škvrnami. Čiže bude nosiť nohavice.

Oblečená je v Liv tričku a rifliach.:) Vlasy jej ešte trošku upravím, ale nebude to nič drastické, ako som pôvodne plánoval. Zaujímavé je, že vlasy má čierne s hnedým melírom, ale na fotkách to nevidno.

Takto vyzerala ako nová v krabici:




A teraz moja:















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí