2001 Surf City Kira

Tak, toto je Timova spolucestujúca. Hlavnou motiváciou nákupu bol Tim, konečne som ho videl za dobrú cenu a padlo mi oko na častú vetu "spájam poplatky za poštovné", tak som zo zvedavosti sa pozrel, čo ešte má. Bolo tam veľa holých bábik s tvárou Oriental a tak som si povedal, kiežby tam bola Surf City Kira. A ona tam bola za 15 dolárov (úplne nová v krabici stojí 89 dolárov), tak som ju k Timovi príkupil. :)



Surf City Kira je zaujímavý kúsok, je to jediná bábika, ktorá má belly button telo a tvár Oriental (1980), bola to zároveň úplne posledná bábika s touto tvárou (i keď Picture Pocket Kira tiež vyšla v rovnakom roku, ako aj detská lekárka ázijská verzia) a zároveň som ju kedysi vyhlásil za top bábiku s touto tvárou a v Čechách a na Slovensku je dosť populárna, má ju dosť zberateliek, naposledy ste sa s ňou stretli u Marušky:

Ako som spomenul táto bábika úplne nová je dosť drahá. Viackrát som ju ako holú obzeral na ebayi, ale bola väčšinou buď ostrihaná alebo mala zmazané obočie alebo aj kombináciu týchto dvoch vád. Moja má tiež trošku zmazané obočie, ale nie až tak veľmi. Vlasy sú v dobrom stave, ale predajca jej ich zvláštne sčesal na vrch hlavy a zatiaľ pri všetkých pokusoch vytvoriť jej pôvodný účes, mala na hlave plešaté miesta a pritom, nemá na hlave prázdne diery bez vlasov, skôr má plochy úplne bez dier. Čiže nehrozí záškodnícka činnosť z jej pôvodného domova.

Veľmi sa teším, že ju mám, v jej prípade je jasné, že cena je dôvod, prečo ju nemám aj s jej plavkami. Na fotkách má rifle od Johany a top, ktorý ste videli už aj na Belle. Kira má úžasné dlhé hnedo-čierne vlasy bez ofiny, krásne oči. Asi väčšine ľudí by prekážali zeleno-fialové očné tiene, ale mne sa veľmi páčia, pretože obe farby sú v tých najkrajších odtieňoch.:)

Tak záplava fotiek.:)



















Takže, to bola tretia členka skupiny nahé resty, posledného člena ešte nemám doma. :( Takže, na toho si počkáte. Zajtra a napozajtra nebude u nás elektrina od 07.15 do 16.30, takže budem na Vašich blogoch až večer a u mňa nebude nič pribúdať, maximálne nejaký rýchly článok, trebárs nová bábika od Boba Mackieho (jediná naša tohtoročná zberateľská, ktorá nemá promo) + možno sa začnú objavovať už aj 2014 bábiky.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí