2011 Pillow Talk Doris Day

Johana ako darček k roztlieskavačke Oklahomy pribalila aj túto výnimočnú bábiku.:)



Bábika pochádza zo setu s Rock Hudsonom.



Pri tomto sete máme k dispozícii aj fotky ručne maľovaných prototypov.:)


Možno mám halucinácie, ale bábika z proma, prototyp a výsledný produkt mi pripadajú byť ako 3 rozdielné bábiky.:)

O čom je tento set? Tento set obsahuje 2 bábiky z filmu Pillow Talk z roku 1959.

Takto vyzerala Doris Day vo filme:


Bábika má vlastnú tvár datovanú 2010. Telo má 1966 TNT, čo ma prekvapilo čakal som telo 1991 Shani. Bábika docestovala vo svojich šatách, s rukavicami, kabelkou, topánkami, šperkami, certifikátom, stojanom a dokonca aj svojou krabicou. Keď prišla bola prichytená ešte o kartón.:)

Páči sa mi jej špecifická tvár, pre niekoho s veľkou fantáziou to môže byť Barbie princeznej Diany. :) Šaty sú pekné, elegantné. Rukavice nemá namaľované na rukách, sú skutočné. Náušnice sú viacdielne, to visiace so smaragdami sa dá dať ľahko dole, preto počas fotenia vonku som jej ich odopol. Účes spredu vyzerá ako krátke vlasy, ale to má iba zatužidlované bočné vlny o kožu a vzadu má drdol. S rozpustenými vlasmi by mala asi účes ako Rear Window Grace Kelly plus ofina. Je to skutočne zberateľský skvost. Nemôžem na ňu povedať krivé slovo, Mattel si dal záležať. Ďakujem, Johane za ňu. :)


































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí