2003 Mermaid Fantasy Kayla

Máme tu tretiu bábiku od darcu, tentoraz sme sa od Teresy ani veľmi nepohli zostali sme v rovnakom roku.:)



Kayla bola pôvodne morská víla a určite ju väčšina z Vás pozná, pretože je dosť častá. V roku 2003 som ju na rozdiel od Teresy z minulého článku, stretával v obchodoch dosť často a musím povedať, že jej hlava sa mi vždy veľmi páčila, ale voči plastovému chvostu mám odjakživa výhrady, takže nikdy som ju nekúpil. Teraz s časovým odstupom musím uznať, že na rozdiel od ružovovlasej Barbie a fialovovlásky Christie, Kayla z nich pôsobí najmenej gýčovo.

O tom, že Kayla príde som vedel a veľmi som sa na ňu tešil, pretože vždy som chcel mať Kaylu, ktorá by sa mohla pýšiť prívlastkom "červenovláska". Víla Lenara z roku 2004, ma nikdy nechytila a Secret Spell sa mi stále vyhýba. Čiže, keď prižmúrime oči oranžovovláska Kayla sa dá považovať za "zrzku". :)

Kayla je samozrejme pretelená, konkrétne na belly button telo s kĺbovými rukami, aké mali Fashion Fever 2008. Oblečená je moderne, tá sukňa je prekrásna (vedeli ste, že mám slabosť na všetko rifľové? :D :D). Napriek tomu, že nie som za kríženie moderných prvkov s rozprávkovými typu bábiky Ever After High alebo minuloročný film Barbie a speváčka, tu sa mi moderné oblečenie v kombinácii s korunkou páči.:)

Som z nej nadšený, vlasy má nádherné dlhé, vlnité a husté. A maľbu tváre má tiež prekrásnu, krásne modré oči a líčenie, je to skvelý exemplár tváre Kayla / Lea.:) Asi sa budete smiať, ale z nejakého dôvodu mi pripomína Cate Blanchett.:)
























Takže, teraz to tu bolo dlhšie všetko ryšavé, ale ďalšia bábika nebude ryšavá a myslím si, že sa bude páčiť najmä Mary, Lenke a Jitke.:) Do stredu sa tu zjaví.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí