1996 Jewel Hair Mermaid Midge

Predstavujem 2. z trojice mojich nových bábik.:)



Jewel Mermaid kolekcia bola prelomová v tom, že bábiky mali najdlhšie vlasy, aké mala Barbie dovtedy, tromfli aj slávnu Ultra / Totally Hair Barbie z roku 1992. Tento rekord im potom zobrala Rapunzel z roku 1998. Ich plusom bolo aj to, že sa im dal rybí chvost vyzliecť a bola z nich bežná bábika.:) Irča mi síce vysvetlila plusy súčasných morských víl bez nôh a s plastovým chvostom, ale stále som za to, že aj morská víla má mať nohy a byť viacúčeľná, nielen byť celú dobu morskou pannou. :)

Tu je reklama, pri ktorej je uvedený zlý rok. :(

A tu video s kompletnou štvoricou:

A samozrejme sa s ňou môžete stretnúť na viacerých blogoch:

No a mám ju aj v katalógu, kde som ju ako dieťa obdivoval.:) Akurát ma prekvapilo to poradie, ktoré som tam uviedol, že Teresa je pre mňa naj, neviem ako som to tam mohol napísať, keďže odkedy nakupujem na ebayi som Midge obzeral nespočetne krát a Teresu ani raz. :D Ale detské poradie sedí. :)

Suseda mala Barbie z tejto kolekcie a ja som jej ju veľmi závidel, tiež som ju chcel, to bol rok 1996. Ale konkrétne s Midge (okrem jej obdivovania v katalógu a neskôr na nete, čo sa týka už môjho vyššieho veku) si spomínam z detstva, že niekedy v roku 1997 ju mali v jednej malej hračkárni, trošku som sa čudoval, pretože to bola nová hračkáreň v ktorej najprv pravé Barbie nepredávali a potom dostali kolekciu 1997, avšak aj Midge a vtedy som sa do nej zaľúbil, ale bola drahá a mama mi ju nekúpila. :(

Ale teraz ju už mám, síce bez príslušenstva a oblečenia, ale je tu, vďaka darcovi. Má nádherné vlasy v mahagónovej farbe s prispôsobivou ofinou (ako Vám aj ukážu fotky). Líčenie je zlato-ružové. Pre mňa je to najkrajšia bábika s tvárou Diva (1985) v playline 90.rokov. Tá maľba je veľmi pekná a farba vlasov úžasná.:) Veľmi sa teším, že ju mám a po dlhej dobe je to Barbie, ktorú ma baví prezliekať a hrať sa jej s vlasmi.:) Na fotkách má šaty od Kúzelných vlasov Teresy z roku 2003, tieto šaty prišli tiež od darcu.:) Vybral som ich preto, lebo aj ich pôvodná majiteľka mala podobnú farbu vlasov, sadli mi k Midge a perfektne vzdávajú hold 60.rokom - obdobiu najväčšej slávy Midge, tieto fotky sa dajú brať aj ako oslava výročia Midge.:)










Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí