Diel 4: Stiahnuté pozlátko

4. diel, tento raz na vážnu tému, ideme sa pozrieť do tvrdého sveta módy. Rozhodol som sa, že každá z postáv z módnej redakcie bude mať svoj štýl - Nadia 90.roky, Tamika elegantný, Betty rifle + top a Mirana iba čierne veci (v práci).


Nadia prišla do redakcie časopisu Fashionista s očakávaním. Ako sa to len Midge podarilo, jej vybaviť nie pohovor, ale rovno stáž?

Tamika: Ty si tá nová?


Nadia: Áno, ja som Nadia, vy ste určite Tamika Bubebbubenque!


Tamika: Áno, to som ja!
Betty: Aká si len mladá, mám dcéru asi v tvojom veku.




O chvíľu sa objavila Mirana.

Mirana: Toto je ten nový kus, čo mi sem dohodila moja drahá sestra?
Nadia: Áno, ja som Nadia.
Mirana: Do utorku chcem rešerše z týchto desať kníh!
Nadia: Áno, samozrejme.:)



Na druhý deň

Betty: Máš už tiež rešerše pre šéfku?


Nadia: Nie, však mám na to čas do utorku.
Tamika: Nie, nemáš, veď dnes je utorok!
Nadia: To áno, ale to je do budúceho. Však inak by mi povedala včera, že do zajtra. Hihi.
Betty: Myslela do dnes! Keď nepovie do budúceho, tak je to vždy deň v tomto konkrétnom týždni.
Nadia: Och, nie. Ona ma vyhodí!


Tamika: To ešte nie, to až po priešvihu číslo 2. Všimla si si Carlu na informáciách v hlavnom vestibule dole?


Nadia: Áno, ak myslíte to mladé dievča s vlasmi pravdepodobne dorastajúcimi po chemoterapii.
Tamika: Tak, tak. Akurát, že ona nebola na chemoterapii. Pred mesiacom mala ešte vlasy po pás, lenže nesplnila úlohu, ktorú dostala od Mirany, načas, tak ju ostrihala! Tak ako mnoho zamestnankýň pred tým a vlasy si odkladá.
Nadia: A načo sú jej? Dáva ich na charitu pre onkologických pacientov?
Tamika: No určite, z ich vlasov dáva robiť parochne pre modelky alebo ich za drahé peniaze predáva výrobcom príčeskov.


Betty: Preto, pre istotu nosíme všetci jej pracovníci krátke vlasy. Hihi.


Tamika: A ty máš vskutku krásne vlasy.


Nadia je v šoku, nechce prísť o vlasy, no úlohu nesplnila, čo sa stane? (p.s. na to, aby som navodil Nadiin strach a zakryl jej úsmev, využil som svoj prst :D)


V tom sa zjaví Mirana:
Mirana: Tak, čo nová? Už máš tie rešerše?


Pokračovanie nabudúce. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí