2012 The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 Jasper

Pôvodne by som Vám mal teraz predstaviť Alana z Happy Family ako posledného člena veľkého balíku od darcu, ale neuvedomil som si, že ho ešte nemám nafoteného a medzitým som ho už aj prezliekol na iné fotenie a je to zamračené. Tak na Alana si počkáte. :)



Zato Jaspera mám nafoteného už dlho. Kto to je Jasper a z akého filmu pochádza to detailne rozobrala už Zuzka.

Môj dojem z herca Jacksona Rathbonea je taký, že mimo Twilight vyzerá veľmi milo, v Twilighte je čudný a naplno sa uplatňujú jeho vypleštené oči. Videl som len 3 Twilight filmy, v prvých dvoch bol dosť nevýrazný, pamätám si len scénu, kde sa Bella porezala na oslave a on na ňu zaútočil. V tých dvoch dieloch mal veľmi mladistvý hlas (v slovenčine) herca Pavla Náthera, ktorý v súčasnosti málo dabuje, tak to bolo moje jediné potešenie z Jaspera. V treťom dieli už dostal viac priestoru a v slovenčine aj výraznejší hlas (Přemysl Boublík).

Keď sa objavilo prvé Jasperove promo bol som sklamaný (rovnako ako veľa iných zberateľov). Vyzeral ako Edward s trvalou onduláciou. Myslel som si, že by mu viac sadla tvár Tango Kena (ale keby mu ju dali tak by vyzeral ako svetlovlasý Emmett alebo kučeravý Carlisle). Avšak po objavení sa prvých fotiek sa roztopili obavy a mnohí ľudia radikálne zmenili názor a Jasper sa im zapáčil. Aj mne vďaka vlasom a maľbe tváre. :D Včera som si na flickri čítal, že 1 zberateľ písal o tom, že si kúpil Jaspera, dal tam iba jeho promo, rozprúdila sa tam veľmi negatívna debata na chudáka Jaspera, avšak ďalšia fotka už bola reálna a tí istí ľudia, čo ho hanili, ho teraz ospevovali. To mu sa povie paradox. :D

Jasper má telo Edward (čiže mužské model muse sa tak volá), odtieň pleti Peace (najbledší aký Mattel má) a tvár je Harley. Čo zas prúdi k diskusií, že Edward má inú tvár, avšak nápadne podobnú a s rovnakým rokom. Ak ženské Mattel tváre sú zmätok, tak mužské sú totálny bordel, pretože niektorí ľudia dokážu jednu tvár rozdeliť aj na 4 a Mattel tomu nepomáha a ešte to aj podporuje, napr. Tango Ken tvár (2001) modifikovali v roku 2010 a prestali používať rok 2001, ale stále ju volajú Tango Ken. Preto ja to beriem, tak ak sú nejaké tváre podobné a majú rovnaký rok vzadu na hlave sú jedna tvár. Čiže tváre Edward a Harley sú pre mňa jedna tvár, až pokým na barbiecollector.com, k nejakemu Edovi nenapíšu, že jeho tvár je Edward. A keď niektorí zberatelia môžu brať Mackie so zubami a Aphrodite ako jednu tvár, napriek tomu, že jedna je 1991 a druhá 2008, tak ja si môžem tiež tvrdiť to isté.:)

Veľmi sa mi páči Jasperove oblečenie, nie je zošité spolu - rifle a košeľa sú kvalitné, tenisky pekné. Košeľa je dokonca z rovnakého materiálu akú mám ja a aj farba je podobná.:) Vlasy sú zmes rovných, kučeravých a vlnitých vlasov rôznych dĺžok. A má bokombrady. :) Meno mu malo zostať Jasper, ale slečna Hanneton stále písala, že jej pripomína Jindřicha z Princeznej z mlyna, tak sa to na mňa nalepilo a poangličtil som mu jeho meno na Henry. :D

Príbeh jeho získania si prečítate v článku plavkovej Mbili, keď ju konečne vybalím z krabice. :)

Krabica boal trošku zaprášená, tak na fotkách to vidno.:)
























A tu je moja celá Twilight kolekcia.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí