Nádherné darčeky

Jeden priaznivec môjho blogu - zahraničný zberateľ mi urobil radosť a poslal mi mnoho prekvapení.:) Vedel som "iba" o štyroch bábikách, ostatné bolo úplné prekvapenie.:)



Som mu veľmi vďačný. Zo všetkého mám ohromnú radosť.:) Počasie je zlé, tak len pár nekvalitných fotiek.:) V budúcnosti Vám bábiky predstavím samostatne.:)

Oblečenie - krásne sviatočné šaty, pestrý top a sukňa z topmodelky Teresy.:)


Šperky - prívesok s lebkou, so srdiečkom, s krížom, s rybiou kostričkou a ešte 1.:)

Stojan pre model muse bábiku



Drobnosti pre bábiky - časopis (ten som zabudol odfotiť), darček a šampanské. :)


Časopis Haute Doll

Moja fenka írskeho setra Hnedka (s modrými mašľami) z detstva zo setu Glam ´n´Groom dostala svoju sestru dvojča, kamošku z rovnakej kolekcie plemena afgánsky chrt a biele stvorenie (asi polárna líška). :)

A prišli samozrejme aj bábiky komplet oblečené a obuté, o ktorých som ako jediných vedel (teda o štyroch z nich). :) A stali sa mojimi prvými tohtoročnými prírastakimi, lebo predbehli dva, ktoré som si kúpil už dávno.:)

Takže títo traja páni - Happy Family Alan (druhá edícia), asi Surf´s-up / Riviéra Steven na tele Aidana z Kúzla Pegasu (nie som si istí, pátram) a pretelený princ / zviera z Disneyho Krásky a zvieraťa (ten bol prekvapko.:)


Červená čiapočka a Acheron :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí