1991 Beauty and the Beast - the Beast

Predstavujem 1 z nových prírastkov, z balíku od darca. Bol prekvapenie, nevedel som, že vôbec príde :)



Disneyovku Kráska a zviera mám veľmi rád a ako dieťa som veľmi chcel aj Bellu a aj princa / zviera.:) Samozrejme existuje mnoho verzií, toto je jeden z tých úplne prvých, má pravé vlasy a špecifickú tvár ktorá však vyzerá ako mix dvoch matteláckych (tvár Ultra / Totally Hair Kena + tvár Aidana).:) Bol to asi úplne prvý dlhovlasý Ken.:) A je pretelený na kĺbové telo. Tričko je z Fashionista Hottieho, topánky sú úžasné, ale rovnako ako nohavice neviem ich pôvod.:)

Pôvodne vyzeral takto:


Alebo takto:

Animovaná predloha, podoba nie je veľmi silná. :) :


A tváre ktoré vidím v jeho tvári.:)

http://www.barbiemedia.com/admin/uploads/History/

http://www.manbehindthedoll.com/pegasus.htm

Tým, že prišiel ku mne sa mi splnil detský sen. Vlasy možno na fotke vyzerajú neupravene, ale to to robí iba tá krátka ofina, vzadu sú krásne.:) Ale lepšie sa mu hodia vlasy dozadu, ako asi 75 % dlhovlasým mužom. :D:D Veľmi sa teším, že je u mňa.:) Je to člen Ligy výnimočných.:)










Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí