Ruženky

Predstavujem Vám prvý balíček.:)



Oblečenie je šité na belly button telo, túto skutočnosť som tušil, ale ja som mal iné plány.:) Napriek tomu, že mám plno bábik s týmto telom, žiadna mi nesedela k šatám. :(

Mojou vysnívanou pre modré šaty bola zberateľská Šípkova Ruženka, ktorá je Mackie a práve táto tvár mi pre Šípkovú Ruženku sedí najviac.:) Ešte je aj blondína. Ale tým, že má telo 1991 Shani sa moje plány narušili, lebo má obrovské prsia a tým pádom sa šaty nedajú zapnuť.:(




No tak, náhradný program - Renesancia Keira, tej sa dajú zapnúť, ale sú na nej ako na vešiaku.:( Takže, som musel nájsť predsa len nejakú belly button. :(



A pri belly button kráskach padla voľba na fashion fever Teresu.:) Má takú jemnú tvár. :)



Druhé šaty už od prvej chvíle, čo som ich zbadal som si predstavoval na tejto bábike.:)




Ale aj tu mám plán B ako Bella. :D Napriek tomu, že Ruženka by mala byť blond, povzbudilo ma, že v seriáli Kde bolo, tam bolo (bude o ňom reč, v inom článku), má tmavé vlasy, tak aj ja som si urobil tmavovlasú, využil som Bellu, ktorá predtým nebola ešte nikdy prezlečená.:) A má telo, pre ktoré sú šaty ušité.:) Bella je prvýkrát prezlečená.:)




A tretia bábika je Gemma, želanie Katky - Zmrzlinky.:)




Nabudúce trápenie s balíčkom Ariely.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí