Louisiana State University Barbie AA 2012

Ja proste nemôžem vydržať a pri prvej príležitosti, keď aspoň trochu presvitalo slnko cez oblaky, som ju musel odfotiť.:)



Univerzitné roztlieskavačky spustili lavínu negatívnych reakcií na všetkých fórach či blogoch. Ľudia sa "obuli" do ich belly button tiel, playlineového oblečenia a toho, že 6 z 8 sa usmieva. Potom sa to ešte znásobilo tým, že nemajú kĺby a že ich cena je vyššia ako basics. Aj z toho dôvodu ďalšia kolekcia sa nebude pravdepodobne konať.:( Mnohí zberatelia ich odmietajú brať ako zberateľské, ale text na ich krabiciach, stojan a certifikát svedčia o opaku.

A tak pôvodný plán dizajnérky Lindy Kyaw vytvoriť kolekciu, kde by mohla využiť "zaprášené" tváre + moderné v pomere 50:50, zostal viac - menej nepovšimnutý. Áno, samozrejme, žeby som sa nehneval keby boli kĺbové a boli lacnejšie, ale aj tak som z nich nadšený. A v prvom momente som si chcel kúpiť až 6 z nich (bez Mbili a GG)!!! Ale samozrejme, to nešlo, tak som si musel vybrať tú môjmu srdcu najbližšiu. Paradoxom je, že ako prvé sa vypredali obe roztlieskavačky Arkansasu, napriek tomu, že blond GG a stredne tmavá Mbili nie sú vôbec výnimočným javom.:(

Je zaujímavé, že som si nevybral Ashu a Superstar, tváre mojich počiatkov s Barbie. Vybral som si 12 rokov nepoužitú tvár "stará" Nichelle. Na prome som mal zmiešané pocity, tešil som sa, len jej vlasy nevyzerali až tak oslnivo a obočie sa mi zdalo byť divné a bledé, ale po tom, čo mi Lenka poslala jej skutočnú fotku, všetky pochybnosti odišli a vedel som, že je tá pravá. :D

Čiže tvár sme si povedali. Telo je belly button s jednou zohnutou rukou (1999). Vlasy sú kanekalon viacerých i keď veľmi príbuzných farieb, vytvára to spolu efekt bledohnedých vlasov jemne doryšava, našťastie bez blond melírov, neviem k tejto tvárí sa mi hodí decentnejší štýl, čiže som spokojný. Odtieň pleti je stredne tmavý, čiže ako SIS Kara, basics 1.0 model 10 Adria, bb 3.0 model 8 Mbili. Čiže keby ju chcel niekto okĺbiť, má smolu, mohol by ju dať iba na kĺbové staršie telo alebo nejaké od IT. Mattel neponúka možnosť, ale budúci rok budú kĺbové SIS, takže pretelovači budú mať možnosť.:) Ale mne je to jedno, je to môj najobľúbenejší černošský odtieň pleti.:)

Podaril sa mi husársky kúsok, dal som si na facebooku inzerát, že či nemá niekto na predaj túto bábiku holú, napísala mi jedna zberateľka, ktorá chcela len jej oblečenie a topánky.:) Čiže sme si ju kúpili na polku priamo z barbiecollector.com. Trvalo to riadne dlho, na konci leta v auguste sme dohodli, bábika z bc.com prišla v septembri, keď som bol v Paríži. Zberateľka mi ju poslala nahú 9.10 a prišla 31.10.!!! Ale pribalila mi k nej aj certifikát a stojan, ktorý si mala pôvodne nechať.:)

Som z nej nadšený, je dokonalá, krásne milá černoška. Jej tmavohnedé oči sú nádherné a nebudia dojem prekvapenia ako oči iných Nichelle a tie vlasy sú tiež pekné, má falošný chvost na vrchu hlavy a spodné vlasy má rozpustené - najsexi ženský účes. Líčenie je jemné a fialová mašľa vo vlasoch je krásny detail, podľa nej som hľadal aj oblečenie, vybral som oblečenie z tubovej éry Fashion Fever a prekvapilo, že sú jej nohavice nejaké voľné.:( Určite ju nafotím aj v niečom inom, stala sa mojou obľúbenkyňou, čiže bude tu bývať často, napriek tomu, že viem, že túto tvár nemáte radi. Som šťastný, že ju vyrobili, ale nebránil by som sa, kebyže ešte vyrobia aj iné Nichelle, keďže všetky moje 4 majú rovné kanekalonové vlasy a sú rovnako tmavé, líšia sa len vo farbe vlasov (čisto čierne, čierne s malým hnedým melírom, čierne s väčším hnedým melírom a hnedé, oči mám trikrát hnedé a raz zelené. Ideálna by bola model muse ešte tmavšia ako moje s vlnitými alebo kučeravými saranovými vlasmi:)

P.S. Ešte to nie je stratené, možno nejaké roztlieskavačky skončia a nielen Asha, čo bola v pláne. :D

Takto vyzerala pôvodne, má na sebe kostým roztlieskavačky Louisianskej univerzity (LSU):



A tu je konkrétne moja.:) Záplava fotiek, často rovnakých.:)























Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí