Čiernovlásky v oranžovej

V tomto článku nebude vlastne nič nové. Vznikol na základe Jadvinkinho vyjadrenia na Hannetinom blogu, že šaty, ktoré uhačkovala sú podľa nej vhodné pre čiernovlásku. No, ale Hanneton už šaty nemá, preto ich nemohla obliecť už žiadnej čiernovláske, takže ja ako súčasný majiteľ šiat som cítil potrebu ju v tomto zastúpiť. Hanneton ich odprezentovala na opálenej ryšavej Summer a ja na černoške Nikki s oranžovým melírom, avšak nie s čiernymi, ale hnedými vlasmi.:) Podľa mňa sa obom hodili.:) Ale, keďže čierne vlasy sú pre mňa slabý príznak, nemohol som vybrať len jednu bábiku, tak ich uvidíte na viacerých typoch čiernovlások.:)



Modelky sú všetky okrem jednej model muse, keďže tieto šaty sú špeciálne stvorené pre tento typ tela. Každá z modeliek má minimálne 50 % čiernych vlasov na svojej hlave.:D Fotky vznikali rôzne v priebehu týždňa - proste vždy, keď som mal čas a nebolo úplne zamračené. :D

Prvou je Megan ako zástupkyňa typu jemne opálená beloška s čiernymi vlasmi a zároveň najpríbuznejšia bábika bábike na ktorej by ich odprezentovala Hanneton. Myslím si, že sa jej hodia.:)




Ako druhá je Demi - predstaviteľka bledej belošky s čiernymi vlasmi a zároveň krátkovláska. Myslím si, že tieto šaty sa úplne svetlým bábikám veľmi nehodia + tieto šaty vyžadujú dlhovlasú modelku, z tohto dôvodu ich neuvidíte na Joan Jett a Tamike (BB 1.0 model 4, i keď jej pleť k tomu nabáda :D).




Treťou je Kerry ako predstaviteľka černošky, podľa môjho osobného názoru jej tie šaty sedia najviac vďaka farbe jej pleti, ktorá je totožná s topmodelkou Nikki, no zároveň Nikki neprekonala, tá zostáva úplnou jednotkou pre tieto šaty pre mňa.:)




Salma ako predstaviteľka Indiánov, Indov, Hispáncov a Rómov tiež prezentuje šaty. Podľa mňa sa jej hodia. Bonusom sú pózy v štýle figurín 80.rokov. :D




Zatiaľ bezmenná bábika (zvažujem mená Priscilla, Mary, Lisa) ako zástupkyňa bledule s dlhými vlasmi. Výsledok nie je oslňujúci.:)




A nakoniec Lea ako zástupkyňa Orientalcov.:)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí