Chile von z krabice

Včera mi prišla z 22-dňovej cesty ďalšia bábika, ale na tú si budete musieť počkať. Zatiaľ Vám bude musieť stačiť moja recenzia + fotky Chile.:)



Ale nebude to bohužiaľ také pozitívne akoby ste čakali. Keď je bábika v krabičke vyzerá vznešene - krásny kostým, krásna hlava, psík, kefa, nálepky, pas + celkový dizajn krabice. Ale po vybalení vidno mnohé nedostatky.:(

1. Samotný klobúk je plastový a je na ňom prichytená iba handra. Toto som vedel, ale beriem to ako nedostatok, keďže to nie je bábika na hranie. :( Nebudem ho dávať dole, náhodou bude mať pod ním zafarbené vlasy či čelo.:(

2. Čižmy sú plastové, ale sú celkom pekné.

3. Vestička + blúzka sú 1 diel!!! A je to na suchý zips, nie patentky či háčiky!

4. Sukňa je z čiernej látky, ktorá by sa akokeby išla každú chvíľu párať. Tá biela časť nie je kompletná spodnička, ale len kus látky zošitý so zvyškom sukne.

5. Šatka okolo pásu sa dá dať dole, je celkom pekná.:)

6. Náušnice sú krásne, veľmi sa jej hodia.

7. Maľba tváre je krásna, bohužiaľ i slnečné fotky budú držať Lenku v názore, že má žlté očné tiene.:(
V skutočnosti sú tie tiene v takej farbe ako vyzerajú Operittine tiene na fotkách u Lenky, akurát, že ona nemá takú širokú vrstvu ako Operetta, keďže má menšiu hlavu a oči. :) :

8. Vlasy sú dosť nejasné. Sú ako saranové, no zároveň trochu ako kanekalon. Ale je pravda, že sa do toho nevyznám, väčšinou viem len o konkrétnych bábikách, že majú ten alebo ten materiál od inych ľudí + v niektorých prípadoch to viem aj sám, ale väčšinou to neviem stanoviť, napríklad tu v prípade tejto Drew by som povedal, že je to saran a pritom je to kanekalon.

Má farebný mix troch farieb - blond, svetlohnedá a tmavšia hnedá.:) Nie sú extra dlhé, ale to som ani nečakal.:) Hustota vlasov je dobrá.

9. Psík je kvalitne urobený, nevyzerá ako tie príšery, čo majú playline Barbie. Jeho póza mi pripomína Zivku, keď niečo chcela (najmä piškótu).:)

To je snáď všetko, tu sú obrázky.:) Ale cez všetky nedostatky, jej hlava ju robí nádhernou a jej kúpu neľutujem.:)




















Všetky moje malohlavé Skipper.:)









Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí