Steffi Love zo smetiaka

Konečne aj 1 článok, čo môže potešiť aj Šárku.:)



Rady mojich bábik sa úplne nečakane rozšírili o túto bábiku. V stredu som čakal na bus na stanici domov a ako je u mňa zvykom, mal som vo vreckách plno lístkov z busu, tak mi začali vypadávať z vreciek na bunde, tak som ich pozbieral a išiel zahodiť do koša, okolo ktorého som nemusel prechádzať, ale kvôli tým lístkom som sa k nemu priblížil a tam tvárou v odpadkoch ležala táto Steffi (i keď v tej chvíli som si myslel, že je to Barbie podľa vlasov), hodil som lístky do koša a išiel som preč.

Vravel som si, že to bude nejaký omyl, že ju niekto vyhodil oblečenú a obutú, určite sa po ňu niekto vráti a ja predsa nebudem vyberať z odpadkov, ktovie koľko je na nej parazitov, baktérií a špiny. Prešlo asi 5 minút, vrátil som sa ku košu, zatiaľ na mojom nástupišti nebol nikto, chytil som ju do hygienickej vreckovky, vtedy som zistil, že to nie je Barbie, odhodlanie jemne ochladlo, ale vložil som ju do sáčku.

Doma ma brat s mamou skritizovali, že prečo som to tam nenechal, mohlo to urobiť radosť nejakej dcére bezdomovkyne, alebo by sa po ňu vrátila pôvodná majiteľka a rôzne iné scenáre. Ale ja som ju zobral, tak bude bývať u mňa.:) Podrobila sa kúpeľu tela, umytiu vlasov a topánok, opratiu odevu, i keď vizuálne nebola vôbec špinavá. Bude bývať v mojej izbe medzi mattelkami, aspoň Pocahontas od Simba Toys bude mať kamošku. Nebude bývať s mojimi starými Steffi.

Je v takmer dokonalom stave, má iba odchýlené nohy od seba, tak ako niektoré mattelky.:) S identifikáciou bude problém, pretože 80 % Steffi vyzerá totožne.

Moja posledná Steffi bola z roku 1998, čiže táto je pre mňa niečo úplne iné. Telo je dosť podobné tomu od tej starej, má otočný pás, i keď menej ako má tá stará, čo je plusom, sú ruky, ktoré idú aj do strán a o dosť menšia, súmernejšia a krajšia hlava s kvalitnejšími vlasmi. :)

Zaujímavé, že Steffi sú väčšinou menej veselé ako Barbie. Ako dôkaz pridávam fotky Steffi z 90.rokov s Barbie 90. rokov a to isté aj so súčasnými.:)

Tak dúfam, že aspoň Šárka bude mať radosť.:)
















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí