Dolls of the World: Chile Barbie 2012

Predstavujem Vám môj vianočný darček a zároveň môj posledný tohtoročný prírastok, i keď môj predposledný ešte neprišiel.:(



Všetci viete, že som milovník tváre Teen Skipper 1995 a preto som bol veľmi nadšený z toho, že konečne Mattelu došlo, že táto tvár sa dá využiť aj v zberateľskej sérií, po čom som túžil od chvíle, čo prestali používať túto tvár v playline.

Je pravda, že roztlieskavačka Alabamskej univerzity je tiež Skipper a vyšla približne v tom istom čase ako Chile. Ale zas obrázky Chile sme videli skôr, tak ju budem považovať za prvú zberateľskú s touto tvárou. Podľa miniprieskumu, čo som si robil, sa väčšine z Vás Chile páči viac ako Alabama, samozrejme aj mne, prečo by potom bola u mňa, že? :)

Táto bábika bola striedavo na mojom zozname, ale vždy bola moje číslo 1 z celej desiatky DOTW, i napriek tomu, že je asi jediná, ktorá svoju krajinu vôbec vizuálne nepreprezentuje. :( Jediná, čo by ešte mohla byť otázna je Argentína. Írsko je ryšavá a má zelené oblečenie, Čína je nepopierateľná Číňanka, Austrália je typická populárna reprezentantka svojej krajiny, Brazília je tiež autentická, pri Havaji je mimo len farba vlasov, pri Holandsku, Indii a Mexiku sa nedá polemizovať. No Chile so svojimi svetlými vlasmi a zelenými očami, nie je typická Chilanka. Tie majú hnedé oči a tmavohnedé vlasy.

Predajca od ktorého som ju kúpil, ich mal 5 - moja bola už posledná dostupná a akurát v ten deň bola na ňu akcia z vyše 32 dolárov na vyše 29 dolárov, dokonca bola o pár centov lacnejšia ako na barbiecollector.com. A ponúkal poštovné prvej triedy. Čiže ma vyšla úplne nová dokopy približne na 37 eur, čo je o 2 eurá menej ako keby som ju kúpil vo Francúzsku v obchode a o 4 eurá viac ako stojí štvorica u nás dostupná. Ale som spokojný, lacnejšie by som ju úplne novú určite nekúpil.:)

Naživo sa mi veľmi páči, je krajšia ako na prome. Zatiaľ je zabalená, páči sa mi otváranie krabice, ktoré poznáte od Mary. Oblečenie je krásne, aj čižmy a klobúk. Ešte má pas, samolepky, kefu na vlasy a samozrejme psíka - foxteriéra.:)

Maľba tváre je krásna, na prome má taký trošku vyplašený a naivný výraz, v skutočnosti je taká "larovsky" krásna. Oči sú super. Len vlasy sú v reáli viac blond ako hnedé.:( Na flickri som čítal, že z hľadiska líčenia je nejasná - nie je ani sexi vamp a ani prirodzená kráska, mne sa páči, najmä zelené očné tiene.:) Telo je pravdaže Shani, mohol by ho Mattel zameniť za belly button alebo model muse. Kĺbové by mi do tejto kolekcie nesedelo, do inej kolekcie áno. :)

Tak pár fotiek, všetky sú len cez krabicu alebo s otvoreným vrchným dielom krabice.:) Mal som ich asi 30, ale nakoniec som to zredukol na 13.:D



















Pokiaľ vo mne zvíťazí vybaľovací démon, bude ďalší článok. Zatiaľ je to 89 % za vybalenie. Ale prezlečenú ju u mňa asi neuvidíte.:) No, nesmuťte na jednom inom blogu ju uvidite pretelenú a prezlečenú.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí