Čriepky z mesta


Dnes som mal na pláne urobiť veľa fotiek nášho mesta Zvolen, ale nevyšlo mi to.:(



Dnes som bol s bratom a otcom v meste. Oni sa išli dať ostrihať (ja som odolal :D) a tak som si naplánoval fotenie v štýle Šárky, ale stretol som spolužiačku z gympla a tak som stihol nafotiť len málo.:) No, ešte predtým som stihol návštevu jedného Dráčika (nášho najnovšieho), toho, kde som videl minule riflové Basics Mackie a Mbili, stále ich mali a mali dokonca aj kamošov riflový model 15 (dvojča môjho Jakea) a čiernošatovú Goddess. Okrem toho mali aj nové Monster High, konkrétne Rochelle Goyle a Jacksona Jekylla + plážovú Ghouliu a Frankie + Operettu + Neferu + Cleo vo väčšej krabici (tá, čo vyšla po tej v balení s Deuceom). Okrem toho nič zaujímavé.:) Len ma zarmútilo, že zrušili náš najstarší Dráčik v obchodnom dome Prior.:(

Ináč na barbiecollector.com sú už detailné fotkych oboch Silkstone Francie, všetkých troch Holiday 2012, oboch Elizabeth Taylor, Blonde Diamond, Pazette, bábik z Barbie convention 2012 a Brazílie. Ešte keby pridali Banana Bonanzu, Ducha a Hostesku, bude tam už celá 2012 kolekcia. I keď z nejakých príčin tam nie je Rush of Rose Gold.:
No a poďme na pár fotiek.:)

Viac - menej som pofotil najmä naše nákupné centrum, je to len prvá časť, druhú dostavajú budúci rok a obe budovy budú prepojené nadchodom cez cestu. Bohužiaľ naša Europa patrí k najškaredším nákupným centrám, aké poznám.:( A zle sa fotí, lebo je veľmi dlhá a keď by som ju chcel zabrať celú foťákom na mobile (je mi jasné, že s normálnym foťákom by to išlo) celú po dĺžke, tak na jednej strane je cesta, na druhej sú kríky, na tretej je ďalšia budova a na štvrtej opäť budova.:(Centrum má podzemie s garážami, prízemie s obchodmi, 1 poschodie s obchodmi a 1 poschodie s kinom a fitkom.Najväčšie negatívum je, že väčšina obchodov je tam prázdna.:( Chcel som fotiť aj dnu, ale nie sú tam ani úžasné figuríny, ani pekné výklady a proste nič zaujímavé + stále bol nablízku nejaký sbskár.:( Najlepší je tam aj tak Dráčik, kníhkupectvo a občerstvovacie časti + kino.:(


Toto je historický múr, ktorý je pamiatka, takže ho nemohli zbúrať, tak ho mali premiestniť, ale nakoniec to nechceli risknúť, tak tam vlastne zostal rovnobežne s jednou stranou Europy, s tým, že začína v jej polke a končí skoro pri jej konci.:)


Tam bude stáť druhá budova Europy.:)


Bočný vchod

Ďalšia strana so stĺpikmi.:)



Ďalšia strana, tentoraz od parku + vchod:



Historická budova - Finkova kúria zo 17. storočia. Momentálne tam sídli poisťovňa a čajovňa. Rovnaký osud ako múr, proste ju obstavali Europou zo zadnej strany a je tiež s ňou rovnobežná.

Pohľad od Europy na park Ľudovíta Štúra. Park spája Europu s námestím.:)

Park aj s bustou Štúra.:)


No a nakoniec z inej časti mesta - Okresný súd.:)

Ešte je toho veľa, čo Vám chcem ukázať, snáď nabudúce.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí