Kenovia zo sveta

Pôvodne som tu sem nechcel dávať, pretože už pri článku Pestrý šatník pre Kenov sa vyskytlo isté opakovanie po kolekcií príbuznej basics Kenom (6 modelov v troch rôznych podobách), o ktorej som už písal. Avšak Heňa ma presvedčila svojim komentárom v predchádzajúcemu článku, že to sem nakoniec dám.:)



Páčilo sa mi minulý rok, že to vyzeralo tak, že aj v kolekcií DOTW sa budú objavovať aj Kenovia. Avšak Japonec zostal osamotený. Podľa mňa by si zaslúžil aspoň 5 kamošov.:)

Amerika - Indián, oblečenie by možno stačilo poskromné, i keď nejaké folklórne motívy na jeho odeve by vyzerali super, mohol by byť do polpása takmer nahý. Alebo nejaký takýto kostým:

Ale čím by som nešetril, to by boli vlasy. Žiadne prázdne či vyholené miesta, mohawky. Proste husté dlhé čierne rovné vlasy bez ofiny aspoň po zadok. Samozrejme hnedé oči a opálená pleť. Mohol by mať aj luk a šípy a čelenku. Tvár by Mattel mohol vymyslieť novú alebo použiť Harley/ Edward tvár, keď som skúmal môjho Jakea, zistil som, že s inou maľbou by jeho črty mohli dosiahnuť indiánsky štýl.:) Tvár New Moon Jacoba by som nepoužil, tá tvár vyzerá s dlhými vlasmi ako chlpatá kapibara alebo morské prasa.:D

Nigéria - veľmi tmavý černoch v pestrom africkom odeve (žltá, oranžová, zelená) aj čiapkou. Tvár 2010 Basics Black Ken.:) Vlasy by mal krátke alebo holú hlavu.:)
Inšpirácia:

Írsko alebo Škótsko - asi jediný spôsob ako dostať už konečne ryšavého Kena.:) Kostým takýto nejaký, i keď neviem, či by to nebolo smiešne. :( :

Určite nejaký bledý, zelenooký a ryšavý. Tvár Tango Ken.:)

Južná Kórea - kostým nejaký takýto:


Určite čierne vlasy, nemuseli by byť dlhé, hnedé oči a tvár Japonský Ken.:)


Fínsko - kostým takýto:
Modrooký blonďák s bledou pleťou a tvár Harley Ken.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí