Kde bolo, tam bolo

Už dlhšie mám v hlave tento koncept.:)


Je to kolekcia založená na Barbie filmoch vianočnej sezóny v zberateľskej edícií (čiže žiadne tie víly čo bývajú na jar). Avšak s vynechaním prvých troch filmov - Luskáčik, Rapunzel / Ruženka a Labutie jazero, lebo tie vyzerajú už v pôvodnej podobe! (dôraz v pôvodnej, nie tie neskoršie edície) ako zberateľské.:) Ale ohraničenie by som urobil aj z opačnej strany, čiže Mušketierky z 2009 by boli posledným filmom v sérií, keďže tie ostatné sa už do tejto kolekcie nehodia.

Budem rád, ak mi napíšu svoje výhrady odborníčky na túto problematiku Aurewen a Hanneton.:) I keď už teraz viem o dvoch veciach, ktoré budú Hanneton prekážať.:)

Možno sa pýtate, prečo som si vymyslel túto kolekciu. Nápad mi vnukli mladé zberateľky ako Aurewen, ktoré v detstve prežili éru týchto rozprávok a rady sa k nim vracajú. Takže s istou aktualizáciou by mohli zaujať + mohli by to byť bábiky, ktoré by priviedli malé deti do zberateľskej série.

2004 Princezná a krajčírka (švadlenka)

Pôvodné bábiky môžete vidieť tu:

A takto vyzerajú vo filme:
http://www.fanpop.com/spots/barbie-princess-and-the-pauper/images/9814522/title/barbie-princess-pauper-photo

Tieto 2 hrdinky sú prvé s veľkými hlavami a veľkými očami - oboje by som zmenšil.:) Telá by som buď nechal rovnaké alebo ich dal na model muse. Šaty ešte vyzerajú fajn, čiže tam by úpravy nepotrebovali (Myslím šaty v katalógu, nie svadobné). Spievanie by som odstránil alebo by som to urobil štýlom bábik z Pomády t.j. mali by hracie stojany.:) Tvár by u oboch zostala GG. Mattel vydal len jedného Kena s dvomi oblečeniami namiesto dvoch, to by som napravil, vydal by som aj Juliana aj Dominika. Mali by mužské pivotal telo a ani 1 by nemal tvár 90. rokov, ale 1 by bol 2005 Ken a druhý Harley - vo filme nevyzerali rovnako, čiže tvárami sa môžu odlíšiť. :) Shelly by som nevydal.:)

2005 Kúzlo Pegasa

Opäť toto sú originál bábiky.:)

V tomto filme sa vydarila podoba bábik s predlohami. Princezná Annika by podstúpila len zmenšenie hlavy (to vlastne podstúpia všetky aj nasledujúce princezné) - pretáčacie šaty, vlasy a typ tváre by som ponechal.:) S telom opäť neviem. Rovnaký postup by absolvovala aj Rayla, čiže by zostala Larou.:) Brietta by stala stala prvou zberateľskou Summer a rovnaký postup ako tie pred ňou.:) Princ Aidan by zostal klbový a nechal by som mu aj tvár, bolo by to úžasné predstaviť zberateľskej edícií "novú" tvár.:) Ale oblečenei by potreboval prepracovať.:) Shelly by som opäť vynechal.:)


2006 12 tancujúcich princezien


Najlepšia kolekcia, ale aj tu by som urobil zmeny. Genevieve síce patrí medzi najkrajšie GG, ale urobil by som z nej Mackie, tak ako je vyobrazená v katalógu + mala by modré oči ako vo filme.:) Telo pivotal, šaty by potrebovali tiež trošku zlepšiť. Obuvník Derek by zostal kĺbový, oblečenie by potreboval vylepšiť a tvár by mu asi zostala alebo by som ho prerobil na Tango Kena 2001.:) Staršie sestry by boli pivotal, namiesto plastových šperkov by mali také s kovovým vzhľadom a šaty by potrebovali tiež vylepšiť, lebo jednotlivé diely držia občas dosť slabo pokope. Ale tváre by zostali Tango, Lea, Carnaval, Summer, Goddess a Lara.:) Tie dvojičky by dostali asi nejakú inú tvár alebo by im zostala tá, čo majú, telo by im zostalo.:) A tie najmenšie by som dal do setu spolu, tvár by im zostala, ale jedna by dostala zavreté ústa.:)

2007 Princezná z ostrova



Tak tu by to bolo nadrastickejšie. Rosella by dostala vyššie telo - buď MM alebo BB. Tvár by nebola 2005 Barbie, ale Aphrodite 2008. Šaty by potrebovali vylepšiť, opäť spievajúcu súčasť by odstránil úplne alebo by dostala spievajúci stojan. Luciana by dostala vyššie telo, spievajúci stojan, vylepšené šaty, ale tvár Summer 2003 by zostala.:)

Princ je úplne odveci, porovnajte si obrázok z katalógu 2007 a toto:
http://www.amazon.com/Barbie-Island-Princess-Storybook-Pictureback/dp/0375842187

Čiže princ by určite nemal zombie telo, asi by dostal kĺby. Určite by dostal vlasy, nie tú gumenú hrôzu, čo má na hlave v katalógu.:) Tvár by bola 2005 Ken, je to tvár veľmi podobná jeho pôvodnej.:) Slúžtičky - ružová a fialová by zostali Tango a Kayla, potrebovali by vylepšiť maľbu, šaty, vyššie telo a opäť opakujem menšie hlavy.:) Modrá je v origináli Summer 2003, ale tým, že aj Luciana je táto tvár, by som ju prerobil buď na GG alebo súčasnú Raquelle v menšom rozmere.:) Shelly by som nevyrobil.:)

2008 Diamantový zámok



Liana a Alexa by dostali nespievajúce telá, šaty sa mi zdajú byť veľmi pekné aj v origináli, čiže tie by som nemenil, ale tváre by podstúpili radikálnu zmenu - Liana z 2005 Barbie na GG a Alexa zo Summer na Teresu 1990 (proste sa mi tam hodí a stále si myslím, že GG a Teresa spolu vyzerajú lepšie ako GG a Summer). A okrem princezien by som vyrobil aj súčasnú Barbie a Teresu z konca a začiatku príbehu, majú super oblečenie + bola tam aj Skipper tak aj tú, obrázok môžete vidieť na tej dvojstránke katalógu, kde je popis príbehu a obrázky z filmu (Skipper tam nie je).:) Hlavné mužské postavy sú dvojičky, čiže by stačilo urobiť len jedného - tvár by som nechal, telo by dostal kĺbové a tiež normálne vlasy + vylepšené oblečenie a gitaru.:) A čo sa týka múz, dal by som ich na normálne telá, oblečenie sa mi páči, aké je. Tváre by sa zmenili pri červenej na Teen Skipper, pri modro - zelenej na Goddess a pri fialovej na 1998 GG Tori / Chelsie.:)


2009 Mušketierky

Menej trblietok, žiadne pomaľované nohy, pivotal telá, kvalitnejšie oblečenie. Čo sa týka tvárí GG, Summer a Asha by zostali, ale namiesto 2005 Barbie / Teresy by som opäť dal Teresu 1990. A princ by dostal kĺby, lepšie oblečenie, vlasy a tvár Tango Ken 2001.:)


Bonus:

2008 Vianočná koleda


Šaty sú nádherné, telo MM, menej trblietok. A tvár by som dal zmenšenú GG zatvorené ústa alebo zmenšenú 2005 Barbie zavreté ústa, keďže v tom filme bola tá hlavná hrdinka zlá. Plus vyrobil by som aj túto jej kamarátku s tvárou Teresa 1990, celý film som si vravel, že aká úžasná by to bola Teresa.:)


http://www.cinemagia.ro/filme/barbie-in-a-christmas-carol-barbie-si-colindele-de-craciun-31257/imagini-hires/194492/

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí