Katalóg 2001

Konečne sa k nemu dostávam, je to posledný, ktorý tu z oficiálnej línie slovenských katalógov chýbal a mám ho asi v piatych exemplároch, lebo vždy, keď som prišiel do obchodu v roku 2002 a spýtal som sa na Barbie katalóg 2002, dali mi tento. :D Čo je zaujímavé, tento katalóg mám aj v nemeckej verzií a tam sú výrazné rozdiely, ak chcete naskenujem aj ten, i keď pre Nemcov to bol len katalóg jar / leto, u nás je to bohužiaľ celoročný a tak sa u nás nepredávali mnohé veľmi pekné bábiky z kolekcie jeseň / zima ako Barbie z filmu Luskáčik, ktorú som veľmi chcel.:(



Obal






Princezná so špagátom na chrbte, ktorým sa jej menili účesy, buď drdol alebo to voľnejšie na hlavnej fotke, taktiež mala odopínaciu sukňu, ale narozdiel od súčasných princezien, ktoré majú tiež takú sukňu, jej sa dal vyzliezť aj zvyšok oblečenia, nemala ho namaľované na tele.:)




Motýlia víla Barbie (v zahraničí sa predávala aj Teresa v modrom a Christie v zelenom) a Picture Pocket kolekcia, v ktorej sa mi vždy páčila Christie, ktorú má aj Mary a u nej na blogu môžete vidieť aj fotku Mariny / Kiry.:)





Takmer najlacnejšie Kockové bábiky (stáli 515 Sk!!!), ktoré sú v troch farebných vyhotoveniach, chýbajú mi tieto kolekcie, kde síce všetky mali tú istú tvár, ale inú farbu vlasov a napríklad ryšavá nebola modrooká a zas bruneta bola svetlejšia ako blondína + ryšavá. P.S. to nie je chyba skenovania, že je bruneta odkrojená, tak je to aj v katalógu.:) A to nad nimi sú úplne najlacnejšie Barbie, ktoré boli však zaujímavé tým, že mali rôzne oblečenie, nielen to na obrázku, myslím, že pri tej v šatách bolo 6 druhov a pri tej v nohaviaciach asi 3, ale okrem oblečenia boli totožné.:) A vpravo sú Barbie s klobúkom (i keď bruneta má tvár Teresa, v kolekcií je aj černoška, ale tú u nás nemali) + Ležérny Ken, ktorého nevidno, ale mal zaujímavé vlasy až netypicky krátke na Kena "s vlasmi":





Vľavo Ken Fotograf, ktorého som nikdy v obchode nevidel (má aj reálne vyzerajúceho retrievera) a fotomodelky Skipper a Courtney (pre mňa naj bábika tohto katalógu) a podľa cenovky v Tescu mali aj černošku Nikki, avšak nikdy som ju nevidel.:( Vpravo môžete vidieť kolekciu z ktorej má Mary Teresu + aj na jej blogu môžete vidieť aj podrobný popis funkcií, príslušenstva a fotku Christie.:)






Surf City - kolekcia, ktorú väčšinou spomíname v súvislosti s Kirou (ktorá tu nie je), bola prvá v ktorej mali plážové bábiky belly button telo. Barbie môžete vidieť u Mary , Midge sa u nás nepredávala, Christie by sa mala, ale nikdy som ju v obchode nevidel. Ale celá táto kolekcia sa mi (okrem Teresy) vždy páčila.:) Dokonca aj Ken a Steven, napriek gumeným vlasom. I keď reálne pózy majú na fotke len Ken a Christie, ostatné dievčatá majú pózy, ktoré nebolo možné s nimi robiť. A vpravo Barbie do kúpeľa.:)






Barbie školáčka, baletka a Barbie s mačkou (bol to veľký hit, v Metre / Makre už 2 mesiace pred Vianocami bola vypredaná :) ).





Princezná, nevesta (dobre vidíte, naozaj mala skoro hnedé vlasy) a Barbie s Krissy (sestrou na ktorú Mattel v súčasnosti úplne zabudol :( ).




Táto Shelly sa mi vždy páčila, má nádherné vlasy pod zadok a celkovo sa mi páčila aj tým, že mala kiahne, ktoré sa dali odstrániť.:) Inrisko pre deti je super a nie je celoružové. A veľmi som chcel toho tmavého koňa, prvého sprava.:) Páčilo sa mi, keď boli kone bez funkcií a pribalených Barbie.:)




Oblečenie, všimnite si rôznorodosť toho oblečenia. Aj Shelly a Skipper (nie je vyobrazené) mali svoje doplnkové oblečenie.:)





Nábytok. :)



Zberateľské, pomerne široký výber, i keď reálne viem, len o tom, že sa u nás predávali Indická, Francúzska a Princezná Inkov. Môj sen ako 12 - ročného bolo vlastniť Princeznú na hrášku (úplne posledná v spodnom riadku). :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí