Nádherné oranžové šaty od Hanneton

Dnes som si v schránke našiel veľké prekvapenie - obálku z jedného krásneho českého mesta (kvôli anonymite bydliska dizajnérky neprezradím jeho názov) a v obálke boli tieto krásne šaty v nádhernom oranžovom odtieni. Hanneton ma opäť prekvapila pred mojimi narodeninami a uhačkovala mi krásne šaty, za čo jej veľmi ďakujem.:)



Pri šatách bol papierik, že šaty sú určené pre model muse telo, tým, že sú oranžové automaticky som myslel na moje tmavé bábiky, mám ich 6. Postupne som vyraďoval - Tamiku (model 4) kvôli krátkym vlasom, ktoré Hanneton nemá rada a nehodia sa ani podľa mňa k týmto šatám. Potom som vylúčil Vanessu (model 8), keďže Hanneton tú tvár nemá rada a ešte je aj svetlá, potom som vyhodil Evu (Target), ktorá je tiež svetlá. A tak zostali Kerry, Jada a Nikki. Nakoniec som vybral Jadu, ale keď som ju bral z poličky, vedľa nej bola Nikki a zmenil som názor, keďže má tie oranžové pramene.:)

Šaty sú naozaj šité špeciálne pre model muse telo, iné bábiky by ich nezapli. Farba a strih sú veľmi pekné a majú úžasný náboj plážovej párty. Vzadu sa zapínajú na patentky a majú 1 rukáv. Detaily som nenafotil, lebo mi to vtedy nenapadlo.:D

Po dlhšej dobe mám pre Vás fotky mimo pivnicu a môj balkón.:)











Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí