"Pohoda, klídek, tabáček"

Ja viem, že túto tvár nemáte radi. Ja som ju mal kedysi ako druhú najobľúbenejšiu, teraz sa u mňa dosť prepadla :( - Adria/Desiree.



Moje prvé stretnutie s touto tvárou bolo na obrázku na stránke BC.com, keď som tam videl prvú nositeľku tejto tváre - Barbie 2002 AA. Ale to som si neuvedomil čo to je, predsa len v tom období boli vrcholom krásy pre mňa - zberateľské Princezná na hrášku s tvárou Mackie a Rapunzel s tvárou GG (ona ich má fakt veľmi dlhé, nie ako moja playline 2002). Ale musím Vám ich ukázať.:)

Ale vráťme sa k Adrii druhé stretnutie bolo cez obrázky FF Desiree, ktorú som bral ako vtip, pripadala mi tak čudne, taký maxiúsmev, myslel som si, že je to nejaký veľký omyl, hneval som sa na to, že tam nebola Asha.:( Dokonca môj brat (neznášajúci Barbie) povedal, že je celkom pekná bábika.:) Ale, keď som ju videl naživo v obchode zaľúbil som a stala sa táto tvár mojou obľúbenou, začal som pátrať aj po iných bábikách s touto tvárou a sníval som o zberateľských s touto tvárou.:)

Keď som sa dozvedel, že sa táto tvár stala hlavnou tvárou pre playline bábiky, potešil som sa, i keď Fashionista Artsy mi nepripadala byť taká pekná ako moja obľúbenkyňa Desiree. Ale myslel som si, že ostatné, čo prídu po nej budú krajšie, ale to sa nestalo. A tak mi táto tvár začala dosť vadiť, ale iba na playline. Myslím si, že táto tvár je pekná na zberateľských s malou hlavou, ale keď je nafúknutá je nepekná, okrem ff Desiree a Benetton NY.:)

Pomôcka, aby ste vedeli o čom som hovoril:
2002 Barbie AA - prvá s touto tvárou, mal som ju aj na zozname, ale už ju nemám, nepotrebujem ju.:)

David´s bridal Barbie - nedostupná pre mňa:

Benetton New York - nedostupná pre mňa:

Ale uvažujem o kúpe tejto Auburn roztlieskavačky, je to prvá svetlá zberateľská Barbie s touto tvárou a má asi saranové vlasy:

A toto sú moje:

Spolu, oko mi pri tomto obrázku uteká doprava :D:

Red Hot Diva AA -bola môj sen rovnako ako tie vyššie spomenuté, nakoniec som si ju kúpil, ale stále som z nej ešte trošku rozčarovaný. Ale blond černošky sú vzácne.:)


Playline dvojka - Taylor u mňa býva, lebo bola pribalená k Chadovi, veľa krásy nepobrala, ale už som si na ňu zvykol a moja Artsy, ktorá mi pripadá každou novou Artsy/Nikki v obchode krajšia a krajšia.:D


A moje 2 obľúbenkyne - moja prvá Desiree a model 10, ktorá síce vyzerá staršie, ale mám ju veľmi rád.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí