Drsná, ale veľmi krásna

Posledná zo ženských tvárí, ktorú mám viac ako v jednom exemplári.:) Vyzerá riadne drsne a prísne, neviem si ju osobne predstaviť u Hanneton alebo Zmrzlinky.:) Ale zároveň sa mi táto tvár veľmi páči.:)



Je to prvá tvár v tejto rubrike, ktorej nositeľky sa dajú spočítať na prstoch dvoch rúk.:) A preto tých ostatných 6 Vám sem môžem dať, páčia sa mi všetky, ale držím sa nohami pri zemi, takže viem, že sú pre mňa nedostupné.:)

Páči sa mi, aké sú biele a černošské bábiky protikladné, pripadajú mi úplne inak.:) Očakával som, že túto tvár zaradia aj do basics.:( Ale je zaujímavé, že táto tvár nebola nikdy použitá na blond bábike.:)

Prvá bábika s touto tvárou - Nichelle Urban Hipster

Pre zaujímavosť - bábika hore vyššie mala mať pôvodne tvár Goddess:

Zac Posen (bábika podľa jeho sestry), moja favoritka z tých, čo nemám:

Hard Rock Café 5 - úžasná. :)


Pirátka, videl som ju na vlastné oči a je úžasná:
Prvá topmodelka Nikki:

Kleopatra:

A moje 2 - druhá topmodelka Nikki a Joan Jett.:)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2020 v znamení tvárí

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021